کد خبر: 15426 A

صدرنشینی دوا لیپا در جوایز موسیقی بریت/ اد شیران دوم شد

صدرنشینی دوا لیپا در جوایز موسیقی بریت/ اد شیران دوم شد

خواننده 22 ساله به لطف ترانه نیو رولز با پنج نامزدی در بزرگ‌ترین جوایز موسیقی بریتانیا در کمال شگفتی اد شیران را پشت سر گذاشت تا پیشرفتی غیرمنتظره را تجربه کرده باشد.

ایران‌آرت: دوا لیپا که با آهنگ نیو رولز یک تابستان شگفت‌انگیز داشت، حالا در پنج رشته بخت بردن جوایز بریت را دارد؛ بهترین خواننده زن، پیشرفت غیرمنتظره، بهترین تک‌آهنگ، بهترین موزیک‌ویدئو و البته بزرگ‌ترین جایزه شب اهدای جوایز یا همان بهترین آلبوم بریتانیا. اد شیران هم که در دو سوی اقیانوس میلیون‌ها هوادار دارد، طبعا نمی‌توانست در بخش پیشرفت غیرمنتظره نامزد شود و به همین دلیل با چهار نامزدی پس از لیپا قرار گرفته است.

شیران 26 ساله در 2017 پرفروش‌ترین آلبوم سال را در بریتانیا داشت و به نظر می‌رسد رقیبی سرسخت در بخش بهترین آلبوم سال برای دیگر نامزدها باشد. او در بخش بهترین خواننده مرد بریتانیا باید با لیام گلگر، استورمزی، لویل کارنر و روری گرام رقابت کند. رقیبان لیپا در بخش بهترین خواننده زن بریتانیا جسی ویر، کیت تمپست، لورا مارلینگ و پالوما فیث هستند. هر چهار خواننده پیش از این نامزد جوایز بریت شده و مارلینگ و فیث در 2011 و 2015 آن را برده‌اند.

نکته مهم دیگر در جوایز بریت 2018 مربوط به گروه بسیار محبوب و پرهوادار وان دایرکشن است. هر پنج عضو این گروه در سال گذشته تک‌آهنگ منتشر کردند اما فقط سه نفر آنها نامزد دریافت جایزه بریت شدند؛ زین مالک، هری استایلز و لیام پین. این گروه در رقابت‌های 2010 اکس فکتور به لطف پیشنهاد سایمن کاول و نیکول شرزینگر شکل گرفت و مالک در 2015 از آنها جدا شد.

دوا لیپا 22 سال پیش از والدینی اهل کوزوو و آلبانی در لندن به دنیا آمد و سال 2017 پرهوادارترین خواننده زن بریتانیا در فضای مجازی بود. این خواننده جوان همچنان به ریشه‌هایی کوزوویی خود وفادار است و موزیک‌ویدئوی ترانه نیو رولز او بیش از 888 میلیون مرتبه در یوتیوب دیده شده است.

مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز بریت به برترین های موسیقی بریتانیا در سال 2017 روز چهارشنبه 21 فوریه در سالن O2 Arena در لندن برگزار و همزمان در شبکه ITV پخش می‌شود.

وان دایرکشن اد شیران مهدی فروتن جوایز بریت دوا لیپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین