کد خبر: 14620 A

ارکستر فیلارمونیک تهران و "ایمام یار حسن اف" در تالار وحدت / رونمایی از پوستر و آنونس

ارکستر فیلارمونیک تهران و "ایمام یار حسن اف" در تالار وحدت / رونمایی از پوستر و آنونس

ارکستر فیلارمونیک تهران چهارشنبه 13 دی به رهبری "آرش گوران" و سولیست توانا و بین الملل آذربایجانی "ایمام یار حسن اف" به صحنه تالار وحدت بازمی گردد.

ایران آرت: "مینوازیم با تمام جهان خویش؛ برای آنچه مجابمان میکند. برای آنچه تعریف حقیقت عشق است"

صفحه رسمی "ارکستر فیلارمونیک تهران" با این بیانیه و با سورپرایزهای همیشگی و منحصر به فرد، برای دیدار با مخاطبان و دوستداران اصیل موسیقی لحظه شماری می کند. گروهی به معنای واقعی کلمه مستقل، آگاه و حالا دیگر حرفه ای و باتجربه.

ارکستر فیلارمونیک تهران چهارشنبه 13 دیماه به رهبری "آرش گوران" و سولیست توانا و بین الملل آذربایجانی "ایمام یار حسن اف" به صحنه تالار وحدت بازمی گردد.

این بار اما؛ نوازنده برجسته کمانچه آذری مقیم آمریکا و رپرتوار جدید و جذاب فیلارمونیک، همچون اجرای آثاری از "گریک" ، "سوندسن" ، "کمیتاس" و "خان ممدوف" چهارشنبه 13 دی از ساعت 21:30 در تالار وحدت دیدنی و شنیدنی خواهد بود.

پوستر کنسرت ارکستر فیلارمونیک تهران

در این اجرا "پانیذ فریوسفی" به عنوان کنسرت مایستر، "مازیار ظهرالدینی" به عنوان مایستر ویولن آلتو و "میلاد عمرانلو" نوازنده تیمپانی به رهبری "آرش گوران" در کنار موزیسین های جوان کشور بر روی سن تالار وحدت حضور خواهند داشت. "تینا جامه گرمی" به عنوان مایستر ویولن دو، "نگار نوراد" مایستر ویولنسل و "هادی اسماعیلی و محمدرضا جبار" به عنوان نوازندگان کنترباس از اعضای گروه سازهای ذهی ارکستر فیلارمونیک هستند.

سایوری شفیعی و علی اصغر شمس آبادی (کلارینت)، حسام صدفی نژاد و کیمیا شربافیان (ابوا)، رصا آذرنجات و شایان هاتف (ترومپت)، لیلا بازغی و دینا کهن (هورن)، سپهر عباسی و مهدی اردمه (ترومبون)، بابک میردادیان (توبا)، آرمین خیردان (سازهای کوبه ای) در بخش سازهای بادی و کوبه ای  و "پیمان ابوالحسنی" به عنوان مدیر اجرایی ارکستر را همراهی می کنند. جایگاه های این کنسرت در سایت iranconcert.com و به قیمت 45 تا 90 هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است که طراحی پوستر را "احسان نقابت" و ساخت تیزر را "امیر صالحی" بر عهده داشته اند. همچنین قطعه ای که در این ویدئو می شنوید؛ مربوط به اجرای ارکستر فیلارمونیک تهران در خردادماه سال جاری می باشد.

 

ارکستر فیلارمونیک تهران

 

 

ارکستر فیلارمونیک تهران آرش گوران امامیار حسن اف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین