کد خبر: 14402 A

خسروی آواز ایران پس از فروردین سال گذشته، جلوی دوربین نیامده بود

اولین‌ویدیو از محمدرضاشجریان در خانه‌اش پس از دو سال بیماری

اولین‌ویدیو از محمدرضاشجریان در خانه‌اش پس از دو سال بیماری

دو شب پیش بود که در ایران‌آرت از فالی که استاد برای شب یلدا گرفت نوشتیم و حالا در این ویدیو همان غزل حافظ خوانده می‌شود

ایران‌آرت: ویدیویی از استاد محمدرضا شجریان در منزلش منتشر شد.

به گزارش ایران‌آرت، ویدیویی یک‌دقیقه و چهل‌وهشت‌ثانیه‌ای از محمدرضا شجریان در منزلش منتشر شد.

در این ویدیو که از خانه شجریان و در یک شب‌نشینی مربوط به شب یلدا منتشر شده، خسرو آواز ایران به همراه عده‌ای از دوستان و آشنایانش نشسته و فالی را که برای یلدا گرفته، از زبان یکی دیگر می‌شنود. این ویدیو، پس از فروردین 1395 که شجریان طی فایلی تصویری از لغو کنسرتش در خارج از کشور و همچنین پیگیری جدی‌تر روند درمانش و همزیستی با بیماری پانزده‌ساله‌اش خبر داد، نخستین ویدیویی است که از استاد منتشر می‌شود. دو شب پیش بود که در ایران‌آرت از فالی که استاد برای شب یلدا گرفت نوشتیم و حالا در این ویدیو همان غزل حافظ خوانده می‌شود.

طی این مدت، هر از گاهی عکسی از خواننده محبوب، در صفحات شخصی رایان، همایون و مژگان فرزندانش و نیز در صفحه همسرش منتشر می‌شد اما این ویدیو، اولین و تنها ویدیویی است که در این دو سال و طی مدت بیماری استاد منتشر شده است.

قسمت‌هایی از این ویدیو در دو حساب توییتر منتشر شده، اما از آنجا که تا کنون در صفحات فرزندان یا همسر شجریان دیده نشده، ایران‌آرت به خاطر عدم اطمینان از رضایت قلبی خود استاد و خانواده‌اش از انتشار آن، و نیز به خاطر ناراحت‌کننده‌بودن تصویر، از بازنشر ویدیو صرف نظر می‌کند.

شب یلدا محمدرضا شجریان همایون شجریان رایان شجریان بیماری شجریان مژگان شجریان فال شب یلدا کتایون شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین