کد خبر: 14142 A

«دوگانه سوز» به بازار موسیقی می‌آید

«دوگانه سوز» به بازار موسیقی می‌آید

گروه «خورشید سیاه» اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات است.

ایران‌آرت: طاهرعلی رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» با اشاره به تولید تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم «دوگانه سوز» به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. این آلبوم مانند توجه و تمرکز همیشگی گروه «خورشید سیاه» در حوزه محیط زیست تلاش دارد تا فضای جدیدی را در این حوزه  به مخاطبان معرفی کند. این در حالی است که ما در این آلبوم عمده توجه خود را این بار روی مسائل اجتماعی متمرکز کرده و در دل آن نگاهی هم به محیط زیست داشته ایم.

وی ادامه داد: ما همزمان با رونمایی از آلبوم، بنا داریم تا پایان سال جاری یک کنسرت آنپلاگد هم برگزار کرده و پس از آن برنامه ریزی هایی را نیز برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها داشته باشیم. به هر حال امیدوارم فضا به گونه ای طراحی شود که ما بتوانیم طبق برنامه ریزی به اجراهای زنده که شاید در شهرهای رشت و شیراز باشد، برسیم.

جهانگیر رها خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، آرش اسلامی نوازنده گیتار الکتریک، طاهر علی رمضانی نوازنده گیتار بیس و هم خوان، علی فرهمند نوازنده درامز از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند. آلبوم «دوگانه سوز» به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری «سی لحن باربد» منتشر می شود.

به گزارش مهر، گروه «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی آثار خود را به جامعه معرفی کرد.

این گروه موسیقایی طی فعالیت‌های چند ساله  گذشته خود غیر از برگزاری چند کنسرت که با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی و محیط زیست برگزار شد به انتشار چندین قطعه موسیقی از جمله «خرس سیاه بلوچی»، «ریز گرد عربی»، «به نوروز»، «قاره هفتم»، «داروک»، «آقای رییس جمهور بعدی» و «قسمت نامه» اقدام کرد.

 

طاهرعلی رمضانی خورشید سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین