کد خبر: 14040 A

تا به حال از تماشاگران فیلمبرداری نکرده بودم/ سوغات ایرانی ذوق زده‌ام می‌کرد

تا به حال از تماشاگران فیلمبرداری نکرده بودم/  سوغات ایرانی ذوق زده‌ام می‌کرد

سرپرست گروه آلمانی شیلر گفت از مخاطبان کنسرت تصویربرداری کردم تا هموطنان ما ببینند تماشاگران ایرانی چقدر عالی هستند.

ایران آرت: گروه موسیقی «شیلر» به سرپرستی کریستوفر ون دیلن در چند شب گذشته کنسرتهایی را در تالار وزارت کشور برگزار کرد و اجرای این گروه آلمانی با استقبال شدید علاقه مندان ایرانی مواجه شد.

شور و هیجان تماشاگران ایرانی به اعضای گروه شیلر هم سرایت کرد تا جایی که ون دیلن در طول این کنسرتها چندین بار به فیلمبرداری از تماشاگران پرداخت.

روز پنج شنبه نشست خبری گروه شیلر برگزار شد و ون دیلن به بیان نظرات خود درباره اجرای موسیقی در ایران پرداخت. او در بخشی از این برنامه گفت: گروه شیلر یک گروه دو طرفه است که یک طرف آن تم های آرام و عاشقانه و یک طرف آن تم های پرهیجان و انرژی است. خوشبختانه در ایران به دلیل تنوع مخاطبان ما هر شب برنامه متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار خواهیم داد که طبیعتا نسبت به اجرای گذشته دارای تفاوت های محسوسی است.

ون دیلن ادامه داد: یک نکته هم بگویم که من از آغاز فعالیت های هنری ام تاکنون یک بار هم از تماشاگران فیلمبرداری نکرده بودم اما شور و هیجانی که تماشاگران ایرانی به ما دادند، باعث شد که ما حین اجرای برنامه از این صحنه های پرشور و هیجان تصویربرداری کنیم تا بعدها هموطنان ما با این مستندات پی به عالی بودن تماشاگران ایران ببرند که چقدر باورنکردنی ما را در اجرای برنامه کمک کردند.

این هنرمند مطرح دنیای موسیقی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به قابلیت های موسیقی ایرانی عنوان کرد: من حتی در خواب هم نمی دیدم که بتوانم روزی در ایران کنسرتی را اجرا کنم. این در حالی است که از چند سال گذشته بسیاری از دوستانم از کشور ایران تعریف و تمجید زیادی می کردند و همواره وقتی از این کشور به آلمان برای ما سوغات می آوردند آنچنان ذوق زده می شدم که دوست داشتم هر چه زودتر شرایط حضور در این کشور را داشته باشم. به هر حال با وجود اینکه موسیقی ایرانی با موسیقی آلمانی فرسنگ ها فاصله دارند اما مترصد این فرصت هستم که بتوانم به زودی قطعاتی را با این تم مشترک تولید کنیم.

ون دیلن در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: این پنج شبی که در ایران کنسرت داشتیم برای من لحظات بسیار لذت بخشی را رقم زد که تا پایان عمر آن را فراموش نخواهم و شما مطمئن باشید دیر یا زود به ایران می آیم تا برنامه جدید دیگری را برای مخاطبان اجرا کنیم.

 

کریستوفر ون دیلن شیلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین