کد خبر: 13885 A

کنسرت و مسترکلاس رامیز قلی‌اف در تهران

کنسرت و مسترکلاس رامیز قلی‌اف در تهران

نوازنده مشهور تار کشور آذربایجان، در چند روز آینده برای برگزاری کنسرت و مستر کلاس به ایران می آید.

ایران آرت: سوسن تقی‌پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ درباره این مستر کلاس گفت: رامیز قلی‌اف در هفته‌ی پایانی آذر ماه سال جاری، به دعوت ما به تهران می‌آید تا کنسرت خود را در تالار وحدت و با همراهی ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار کند. دانشگاه هم حضور این هنرمند نامی را غنیمت شمرده و به نفع علاقه‌مندان و هنرجویان اقدام به برگزاری مستر کلاس تار کرده است.

وی ادامه داد: مستر کلاس نوازندگی «تار» در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر و در سه بخش مجزا برگزار می‌شود که این بخش‌ها شامل؛ «ردیف نوازی»، «اجرای تصانیف آذربایجانی» و «اجرای قطعات کلاسیک» است.

تقی‌پور گفت: نوازندگانی که در این مستر کلاس شرکت می‌کنند در دو بخش فعال و غیرفعال حضور خواهند داشت. نوازندگان فعال به طور عملی هم آموزه‌های ارائه شده توسط استاد رامیز قلی‌اف را تمرین و اجرا می‌کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ با اشاره به کنسرت پیش‌روی رامیز قلی‌اف در تهران تاکید کرد:‌ ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر را چند سالی است که راه‌اندازی کرده‌ایم و امسال براساس برنامه‌ریزی‌هایمان تصمیم گرفتیم تا از استاد رامیز قلی‌اف دعوت کنیم تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، اجرایی مشترک داشته باشد.

او ادامه داد: امیدواریم کنسرت استاد رامیز قلی‌اف و مسترکلاس این هنرمند بزرگ مورد توجه اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک و موسیقی آذری قرار بگیرد.

مستر کلاس نوازندگی «تار» با حضور استاد رامیز قلی‌اُف، در روزهای شنبه و یکشنبه - ۲۵ و ۲۶ آذر۱۳۹۶ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود.

این مستر کلاس در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ به آدرس – میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه، پلاک ۳، سالن خسرو شکیبایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این مسترکلاس می‌توانند با تلفن‌های ۶۶۰۱۶۲۹۱ – ۶۶۴۳۱۷۱۳ – ۰۹۳۷۷۳۸۵۹۵۸ تماس بگیرند.

همچنین کنسرت مشترک ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۳۹۶ از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com تهیه کنند.

 

رامیز قلی‌اف دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر سوسن تقی‌پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین