کد خبر: 13661 A

آنچه می‌شنوید، خود واقعی ماست/ شایان شکرابی از فعالیت‌های جدید گروه دال گفت

آنچه می‌شنوید، خود واقعی ماست/ شایان شکرابی از فعالیت‌های جدید گروه دال گفت

گروه دال تا پایان سال به صحنه می‌رود.

ایران‌آرت: شایان شکرابی پیانیست، آهنگساز، همخوان و سرپرست گروه دال درباره تازه‌ترین فعالیت‌های گروه، گفت: این روزها بیشترین تمرکزمان روی ضبط آلبوم است. آلبوم دوممان را با انرژی بسیار خوبی تهیه و ضبط می‌کنیم. تولید آلبوم به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله ضبط هستیم. در استودیو تمرینات هفتگی داریم و سپس کار را ضبط می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برنامه قطعی برای کنسرت نداریم اما تا پایان سال احتمالاً اجرای صحنه‌ای خواهیم داشت. درباره انتشار دقیق آلبوم، اصلاً زمانش را نمی‌توانیم مشخص کنیم، چرا که ما در تولید آلبوم سخت‌گیری‌های خاص خودمان را داریم و مستقل بودنمان نیز باعث شده که برای تولید آلبوم عجله‌ای نداشته باشیم. زمان انتشار آلبوم برای ما مهم است اما کیفیت آلبوم اولویت اول ما خواهد بود.

او ادامه داد: یک گروه موسیقی برای ساخت آثار مختلف، سال‌ها وقت و هزینه صرف می‌کند و اگر از جانب مخاطب حمایت شود، هنرمندان جان تازه‌ای خواهند گرفت و موسیقی کشور نیز پیشرفت خواهد کرد. امیدوارم این مسئله تکرار شده و از موسیقی حمایت شود.

شکرابی در پایان هم گفت: ما هیچ‌گاه تلاش نکرده‌ایم آن چیزی شویم که امروز شما می‌شنوید، بلکه آنچه می‌شنوید، خود واقعی ماست.

 

گروه دال شایان شکرابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین