کد خبر: 13420 A

مدیرعامل خانه موسیقی می گوید موسیقی این نمایش در یادها می‌ماند

مدیرعامل خانه موسیقی می گوید موسیقی این نمایش در یادها می‌ماند

اظهار نظر جالب حمید رضا نوربخش را بخوانید

ایران‌آرت: حمیدرضا نوربخش درباره موسیقی نمایش موزیکال «الیور توئیست» گفت: موسیقی این کار بسیار ظریف ، دقیق و گوشنواز  بود و به نوعی برای خود من شگفتی از این جهت به حساب می آمد.

مدیرعامل خانه موسیقی و مدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ـ هماهنگی گروه بزرگ نمایش با گروه موسیقی را کار بسیار پرزحمتی دانست و اظهار کرد: پیش از این چنین تجربه‌ای به صورت خیلی محدود در تعدادی از کارهای نمایشی انجام گرفته بود، اما به این شکل که موسیقی و نمایش کاملا در راستای همدیگر و درهم تنیده باشند و بتوانند تئاتر موزیکالی را بسازند در خاطر ندارم.

او با اشاره به نقش بردیا کیارس، رهبر ارکستر موزیکال الیورـ  در ساخت چنین اثری بیان کرد: بردیا کیارس را سال‌هاست که می‌شناسم و به جرات می‌توانم بگویم او جزو هنرمندان بین‌المللی و درجه یک این عرصه است که با گروه‌های بزرگ و اساتید بین‌المللی کار کرده و به واسطه تجربه‌ای که داشته، اجرای ماندگاری خواهد داشت و سال‌های سال در یادها و خاطره‌های مردم  و صحنه هنر کشور باقی خواهد ماند.

نمایش«الیور توئیست» از اول آذر ماه در تالار وحدت روی صحنه رفته است؛ عوامل این نمایش عبارتند از:

کارگردان: حسین پارسایی،  دراماتورژ: محمد رضا کوهستانی

بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا): امیرکاوه آهنین‌جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق، نوید محمدزاده و با همراهی بیش از ۱۰۰ بازیگر و هنرجوی نوجوان. 
این نمایش تا سی ام دی ماه روی صحنه خواهد بود. 

 

 

بردیا کیارس حسین پارسایی الیور توئیست حمیدرضا نوربخش نمایش اولیور توئیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین