کد خبر: 13062 A

نظر محمدرضا زائری درباره حسین علیزاده/ چقدر من به این بزرگوار نزدیک بودم و نمی‌دانستم!

نظر محمدرضا زائری درباره حسین علیزاده/ چقدر من به این بزرگوار نزدیک بودم و نمی‌دانستم!

حجت الاسلام محمدرضا زائری مستند سینمایی «بزم رزم» را اثری جذاب و دارای اطلاعات متنوع دانست.

ایران آرت: حجت الاسلام محمدرضا زائری مدیر و کارشناس فرهنگی که به تازگی به تماشای مستند سینمایی «بزم رزم» نشسته است درباره این فیلم مستند گفت: «بزم رزم» فیلم ارزشمندی از جهت غنای اطلاعاتی بود که در اختیار تماشاگر می گذاشت. از سوی دیگر ترکیب و چیدمان در روایت فیلم بسیار هوشمندانه بود و آغاز و پایانی آرامش بخش داشت.

او ادامه داد: همهٔ دقایقی که این مستند را می دیدم به کارکرد درمانی آن فکر می کردم چراکه معتقدم این فیلم در فضای این روزها که پر از دلخوری، تلخی، سختی، سوءتفاهم و آزردگی است بسیار کار آمد است و دیدن این فیلم توسط کسانی که در حوزه مدیریت فرهنگی، سیاست و دین فعالیت می کنند، ضروری است و می تواند آموزنده و قابل استفاده باشد.

این مدیر و کارشناس فرهنگی تاکید کرد: به نظرمن آنچه در پایان فیلم میماند برای مخاطب نام ایران است و همگی برای یک هدف ایستاده‌ایم که نام آن وطن و ارزش‌های ایرانی است. در طول فیلم وقتی نظرات آقای علیزاده را می‌دیدم با خودم می‌گفتم که چقدر من به این بزرگوار نزدیک بودم و نمی‌دانستم.

حجت الاسلام محمدرضا زائری در پایان گفت: همدلی و همراهی که در فیلم مطرح شده بود نکته مهمی است که جامعه امروز به آن نیازمند است چراکه متاسفانه شاهد تفرقه و دلخوری‌های بسیاری در سطح جامعه هستیم که ساخت فیلم‌هایی از این دست می‌تواند نقش مهمی در ایجاد همدلی ایجاد کند.

 

حسین علیزاده محمدرضا زائری بزم رزم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین