کد خبر: 12865 A

هنرمندان کرد به نفع زلزله زدگان وارد صحنه شدند/ ساز‌های کردی در تالار وحدت طنین انداخت

هنرمندان کرد به نفع زلزله زدگان وارد صحنه شدند/ ساز‌های کردی در تالار وحدت طنین انداخت

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق از تخصیص صددرصدی عواید کنسرت مهربانی هنرمندان کرد به زلزله زدگان غرب کشورخبر داد.

ایران آرت: زهرا همتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران و کارشناسان بنیاد رودکی و دفتر موسیقی و با اظهار تاسف از وقوع زلزله در غرب کشور و خسارت‌های مالی و جانی به مردم استان کرمانشاه افزود: تلاش در راستای کمک‌رسانی به افراد بازمانده در شرایط فعلی ضروری است و در این میان هنرمندان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه هنرمندان همیشه در تمام حوادث و مسائل اجتماعی این چنین پیشگام بوده‌اند، از اجرای بزرگترین کنسرت حمایتی با حضور خوانندگان و نوازندگان مطرح کُرد در تالار وحدت در تاریخ سی ام آبان‌ماه خبر داد که قرار است با حضور پر رنگ مردم کُرد و اقوام دیگر در این اجرا کمک قابل توجهی از طریق بلیت‌هایی که در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد جمع‌آوری و با مشارکت موسسه فروغ فلق، بنیاد رودکی، دفتر موسیقی، موسسه ققنوس، گروه آرشاویر به سرپرستی فرشاد رستمی و خوانندگی محمدرضا دارابی، جمشید عزیزخانی، حسام لرنژاد و فواد حسینی، این امر مهم محقق می‌گردد.

ضمنا در محل اجرای برنامه صندوق‌هایی با نظارت برای جمع‌آوری و کمک‌های نقدی بیشتر مردم تدارک دیده شده است. ایشان با آرزوی روزهای خوب و بدون زلزله و دغدغه برای ایران عزیز اعلام کرد که هم اکنون برای خرید بلیت این اجرا از سایت ایران کنسرت اقدام نمایید.

 

تالار وحدت زلزله کرمانشاه سازهای کردی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین