کد خبر: 1280 A

دیشب در میلاد، امشب کنار ساحل/ این روزهای محمد علیزاده

دیشب در میلاد، امشب کنار ساحل/ این روزهای محمد علیزاده

کنسرت محمد علیزاده که در آن از آلبوم جدید خود رونمایی کرده است، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ایران‌آرت: کنسرت محمد علیزاده که در آن از آلبوم جدید خود رونمایی کرده است، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در بخش ابتدایی این کنسرت، آنونس آلبوم «گفتم نرو» که به تازگی در شرکت ایران گام منتشر شده است، پخش شد. پس از آن نوازندگان وارد سالن شدند و سالن مهیای آغاز کنسرت شد.
نوازندگان شروع به نواختن قطعه ای ریتمیک کردند و با تشویق هواداران شرایط سالن برای حضور علیزاده در سالن فراهم شد.
قطعه «برگرد» اولین ترانه ای بود که محمد علیزاده با همراهی بسیار هوادارانش اجرا کرد. پس از اتمام این قطعه، محمد علیزاده با نام خدا و بیان صفات الهی و تشکر از معبودش و یاد کردن از خانواده خود، به حضار وعده یک کنسرت جذاب را داد.
«برادر» ترانه بعدی علیزاده بود که این ترانه متعلق به تیتراژ سریال تلویزیونی به همین نام بود. «این اولین باره» ترانه بعدی علیزاده بود که در میان هیجان و شور طرفدارانش اجرا شد.

علیزاده در بخشی از کنسرت درباره آلبوم جدیدش از حضار پرسید و تشویق های آنها لبخند رضایت را برای علیزاده در پی داشت.
علیزاده در این قسمت از کنسرتش به هوادارانش گفت: می خواهم قطعه بعدی را برای آن دسته از آدم هایی بخوانم که فکر می کردند، اگر از زندگی ما بروند، ما می میریم، اما ما زنده ایم. هر چند از رفتن شان دل ما شکسته است، اما همین دل شکسته از خیلی دل های سالم بهتر عاشقی می کند.
سپس قطعه «عشقم این روزا» با رهبری ارکستر امیرحسین اویسی اجرا شد. تصویر زمینه ال ای دی استیج و روشن شدن نور گوشی حضار که به سفارش علیزاده بود، به ریتم و حس اجرای این قطعه کمک فراوان کرد. 
«کجا میری» پنجمین قطعه از سومین سانس از کنسرت زمستانی مرد احساس ایران بود. علیزاده در این لحظه از دوست قدیمی اش مهرداد نصرتی که به وسیله او 12 سال پیش قطعه ای را برای صدا و سیما خواند، تشکر کرد. نصرتی از همکاران علیزاده در نوازندگی هم هست. 
در ادامه قطعه های «فکرشم نکن»، «تصمیمتو بگیر» و «بی حوصلگی» از جمله قطعاتی بود که در کنسرت علیزاده اجرا شد. 
سپس علیزاده قطعه «روز تولد» که مدت ها در کنسرتش اجرا نشده بود را با لطافت و آرامش خاصی اجرا کرد. 
پایان بخش این کنسرت، اجرای قطعات «من تو رو دوست دارم»، «خدانگه دار» و «تب 40» از آلبوم جدید علیزاده بود.
در این کنسرت، پویا صرافی مهر (سینتی سایزر)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان موسوی (ویلن)، سعید عباسی (کیبورد)، بهمن میرزاده (گیتار الکتریک)، امیر علیزاده (نوازنده پیانو) و امیرحسین اویسی به عنوان رهبر ارکستر، محمد علیزاده را همراهی می کردند.
به گزارش دیباچه، محمد علیزاده، امروز 14 بهمن ماه در شهر چالوس روی صحنه می رود.

 

محمد علیزاده کنسرت محمد علیزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین