کد خبر: 12760 A

بوی گاز وحشتناک و فرو رفتن شیشه در سفیدی چشم/خاطره عجیب شهرام ناظری از لغو کنسرت در قوچان و یزد

بوی گاز وحشتناک و فرو رفتن شیشه در سفیدی چشم/خاطره عجیب شهرام ناظری از لغو کنسرت در قوچان و یزد

شهرام ناظری: برای من امکانات خوبی در خارج از کشور هست، شهروند افتخاری فرانسه هستم و رفتن به آمریکا هم برایم آسان است...

ایران آرت : شهرام ناظری, امروز در مراسم رونمایی از آلبوم «عاشق کیست»در جواب سوالی در مورد این که با توجه به ماجرای لغو شدن کنسرتش در قوچان آیا ممکن است دیگر در ایران کنسرت برگزار نکند گفت: «برای من امکانات خوبی در خارج از کشور هست، شهروند افتخاری فرانسه هستم و رفتن به آمریکا هم برایم آسان است اما دلم می‌خواهد در کشور خودم باشم. آن‌چه در قوچان اتفاق افتاد هم برایم تازگی نداشت و عادی بود اما نکته آزاردهنده‌اش این بود که به جای آن که یک کلام بگویند کنسرت‌تان لغو شده است، مرتب می‌گفتند یک ساعت دیگر در سالن باز خواهد شد، دو ساعت دیگر کسی که مسئول باز کردن پلمپ است می‌آید و چیزهایی از این دست. 2000 نفر آدم از راه‌های دور و نزدیک آمده بودند و معطل شدن آن‌ها بود که آزارم می‌داد نه لغو شدن کنسرت. زمانی هم که تصمیم گرفتم خودم با مردم صحبت کنم، چند نفر به طرفم حمله کردند. طوری که عینکم شکست و شیشه آن در سفیدی چشمم فرو رفت.»

ناظری افزود: «من قبلا هم تجربه چنین چیزهایی را داشته‌ام، خاطرم هست در کنسرت یزدم وارد سالن که شدیم بوی گاز شدید و وحشتناکی می‌آمد و بعد متوجه شدیم برای مقابله با ما مخزن گاز آورده‌اند، سلاحی که برای مقابله با دشمن استفاده می‌شود و من نمی‌دانم چرا گمان کرده بودند من هم دشمن‌شانم.»

او در پایان این بخش از صحبت خود به شوخی گفت: «عینکی را که در قوچان شکستند از فرانسه خریده بودم و بسیار دوستش داشتم، چشمم به جهنم، حداقل غرامت عینکم را می‌دادند!»

شهرام ناظری لغو کنسرت ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین