کد خبر: 12618 A

40 سال با بروس اسپرینگستین، اسطوره راک آمریکایی‌ها+عکس

40 سال با بروس اسپرینگستین، اسطوره راک آمریکایی‌ها+عکس

بروس اسپرینگستین را به خاطر قریب به نیم قرن اجرای آثار راک آمریکایی، نمادی از این موسیقی در ینگه دنیا می‌دانند.

ایران آرت: بروس اسپرینگستین را به خاطر قریب به نیم قرن اجرای آثار راک آمریکایی، نمادی از این موسیقی در ینگه دنیا می‌دانند. گاردین در گزارشی تصویری مجموعه‌ای از عکس‌های این خواننده را که توسط فرانک استفانکو برداشته شده است را منتشر کرده است. در این گزارش تصویری 40 سال از زندگی بروس اسپرینگستین به تصویر کشیده شده است.

بروس  اسپرینگستین خواننده، نوازنده گیتار و آهنگساز موسیقی راک و موسیقی محلی آمریکایی اکنون 68 سال سن دارد. موسیقی او را تحت تاثیر آثار کسانی چون الویس پریسلی، وودی گاتری و باب دیلن و همچنین موسیقی راک و آر اند بی دهه ۱۹۶۰ می‌دانند. آثار او بیشتر به دلیل نمود موسیقی راک سرزمین مرکزی آمریکا که با ویژگی‌های پاپ، متن ترانه‌های شاعرانه، و احساسات آمریکایی متمترکز بر زادگاهش نیوجرسی آمیخته است، مشهور است. شیوه فصیح و شیوای او در بیان مسائل روزمره و معمولی برای وی جوایز فراوانی چون جایزه گرمی، جایزه آکادمی و حضور در تالار مشاهیر راک اند رل را به ارمغان آورده و همچنین طرفداران فراوانی را به سبک وی علاقه‌مند ساخته است.

مشهورترین آلبوم‌های او "زاده‌شده برای دویدن" و "متولد آمریکا" است. متن ترانه‌های اسپرینگستین اغلب درباره زنان و مردانی است که سعی می‌کنند بر مشکلات مالی غلبه کنند و روزگار بگذرانند.

عکس‌هایی که اکنون می‌بینید توسط فرانک استفانکو برداشته شده است و در کتابی رد باب زندگی و آثار اسپرینگستین گرد آمده است.

2

3

5

4

6

7

8

9

10

11

 

بروس اسپرینگستین فرانک استفانکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین