کد خبر: 12358 A

همه چیز درباره کتاب ایرج

همه چیز درباره کتاب ایرج

کتاب آنلاین «ایرج نابغه آواز ایران» درباره حسین خواجه‌امیری منتشر شد.

ایران آرت: امیرعلا عدیلی درباره انتشار کتاب آنلاین «ایرج نابغه آواز ایران» اظهار کرد: این کتاب مروری به زندگی و آثار ایرج (حسین خواجه‌امیری) است که با مشارکت تعداد زیادی از چهره‌‌های موسیقی و هنر ایران منتشر شده و آماده ورود به بازار است.

او با بیان این‌که ۵۰۰ جلد از کتاب «ایرج نابغه آواز ایران» منتشر شده است، افزود: طبق نظر استاد ایرج هنوز این کتاب در بازار پخش نشده و طی مراسمی با حضور ایشان، کتاب رونمایی خواهد شد.

این نویسنده به ویژگی خاص این کتاب اشاره و خاطرنشان کرد: در این کتاب علاوه بر چاپ زندگی‌نامه و مصاحبه‌های استاد، آثار آوازی نفیس ایشان نیز تحلیل شده است. همچنین در این کتاب متن، جزییات و افرادی که در قطعه آوازی همکاری داشتند، آمده‌اند.

عدیلی با بیان این‌که این کتاب جنبه آموزشی نیز دارد، گفت: در کنار هریک از تصنیف‌ها و آثار ایرج یک کیو آر کد (QRCode) در کتاب قرار دارد که خواننده کتاب می‌تواند همزمان با مطالعه تصنیف‌ها و تحلیل‌های علمی آن، با اسکن کیو آر کدها به وسیله گوشی تلفن همراه، تصانیف را نیز بشنود.

او در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: کتاب «ایرج نابغه آواز ایران» به همت من و علی‌محمد خورشیددوست توسط انتشارات طراحان هنر و چهار حوض اصفهان به چاپ رسیده است. همچنین در این کتاب، بهنام خواجوی در تحلیل‌های ردیفی با نویسندگان همکاری داشته و امیراحسان فدایی نیز که خواننده و از شاگردان محبوب استاد به شمار می‌آید، در مراحل مختلف به نویسندگان مشاوره داده است.

 

حسین خواجه‌امیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین