کد خبر: 11521 A

پس‌لرزه‌های نزاع موسیقیایی در زمین لس‌آنجلس ــ تهران/ رضا صادقی، درباره اردلان سرافراز چه می‌گوید

پس‌لرزه‌های نزاع موسیقیایی در زمین لس‌آنجلس ــ تهران/ رضا صادقی، درباره اردلان سرافراز چه می‌گوید

حالا دو روزی از بمب خبری صدور حکم دو سال حبس تعزیری برای سه خواننده موسیقی پاپ کشورمان و ماجرا ظاهراً به فاز تازه ای رسیده است...

ایران‌آرت: حالا دو روزی از بمب خبری صدور حکم دو سال حبس تعزیری برای سه خواننده موسیقی پاپ کشورمان رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی به اتهام سرقت ادبی با شکایت اردلان سرفراز ترانه‌سرا می‌گذرد و ماجرا ظاهراً به فاز تازه ای رسیده است.

به گزارش ایران‌آرت، اردلان سرفراز ترانه‌سرای شهیری که علیه سه خواننده داخلی به دلیل استفاده بدون اجازه از دو ترانه‌اش شکایت کرده، حالا دو روز است با توهین طرفداران خواننده های ایرانی روبه روست. قضیه تا آنجا بالا گرفته که رضا صادقی، متنی منتشر کرده و خواسته به این ترانه سرای مشهور توهین نکنند.

صادقی نوشته:

«سلام به همه هواداران و جانانم …

جهان هنر و اتفاقاتش همیشه عجیبه و پر از حادثه و سو تفاهـم، بخصوص در سرزمین ما، ماجرای جناب اردلان سرفراز و خواندن قطعه ای از ترانه هایی ایشان. یک مسئله کاملاً قانونی هست که قطعاً با توضیح و شفاف سازی حل میشه.. و واقعاً مسئله فاجعه نیست که اینقد بزرگ شده. من زیر پست های خودم شاهد بی حرمتی ها و حرف هایی بودم که نسبت به خودم رو می بخشم چون به ادبیات بعضی جماعت دو رو عادت دارم، اما لطفاً به مردی که هم سن و سال پدرانمون هست به اسم حمایت جسارت نکنید..

البته که میدونم هواداران من فهمیده و با درایت هستن و تعدادی هم از علاقه و لطفشون به من شاید کنترل کلام از دستشون رفته …

من خواهش می کنم  جانب احترام و رعایت کنیم».

 

 

رضا صادقی علی لهراسبی سینا سرلک اردلان سرفراز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین