کد خبر: 11506 A

عاشقانه‌های فرزاد فرزین در کانادا / «شانز‌ه‌لیزه» در راه است

عاشقانه‌های فرزاد فرزین در کانادا /  «شانز‌ه‌لیزه» در راه است

خواننده سریال «عاشقانه» به زودی تور کنسرت‌هایش را در ونکوور و تورنتوی کانادا روی صحنه خواهد برد.

ایران آرت: فرزاد فرزین که در ماه‌های گذشته تور کنسرت‌‌هایش را پس از موفقیت سریال «عاشقانه» در تهران و شهرستان‌‌های مختلف روی صحنه برده است، در تاریخ 24 و 25 نوامبر سال 2017 در دو شهر ونکوور و تورنتو کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا پس از موفقیت‌های ویژه‌ای که در کنسرت‌هایش در تهران نصیب‌اش شد این بار در کانادا عاشقانه‌هایش را به گوش ایرانی‌های مقیم آن بخش از جهان برساند.

کمپانی «ثابت موزیک» برگزاری تور کنسرت‌های فرزاد فرزین را بر عهده دارد و این خواننده از ادامه این تور پس از برگزاری در کانادا در اروپا، آمریکا و استرالیا نیز خبر داده است.

فرزاد فرزین در ماه‌های گذشته با حضور به عنوان بازیگر و خواننده در سریال «عاشقانه» بار دیگر توانست توانایی‌های خود را به دوستدارانش نشان دهد و اجرای قطعه «کمک کن» با صدای این خواننده و حضور فریدون آسرایی به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت.

این خواننده ماه گذشته کنسرت بزرگ بزرگ خود را با استفاده از تکنولوژی 3D در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه برد و این کنسرت بازتاب‌های فراوانی را برای این خواننده داشت.

به گزارش موسیقی ما، فرزاد فرزین در روزهای گذشته از تهیه و تولید تراک‌های جدید برای آلبوم جدیدش «شانز‌لیزه» خبر داده است ولی همچنان زمان دقیقی برای انتشار این آلبوم عنوان نکرده است.

 

 

فرزاد فرزین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین