کد خبر: 10844 A

سینا حجازی بازیگر شد/ بازی در برابر الناز شاکردوست و امیر جعفری

سینا حجازی بازیگر شد/ بازی در برابر الناز شاکردوست و امیر جعفری

خواننده آلبوم "رویا" در فیلمی از فرزاد موتمن ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: سینا حجازی که پیش از این با خواندن تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» نخستین تجربه رسمی خود را در سال‌های گذشته منتشر کرد و با انتشار آلبوم «رویا» و برگزاری کنسرت‌های مختلف در تهران فضای رسمی موسیقی کشور را تجربه نموده بود، بازیگر فیلم جدید فرزاد موتمن شد.

پس از قطعی شدن حضور الناز شاکردوست، سینا حجازی هم به تازگی به سراسر شب پیوسته است. او با حضور در فیلم جدید موتمن برای اولین بار تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را به دست می‌آورد. امیر جعفری نیز دیگر بازیگری است که حضورش در این پروژه قطعی شده و برای اولین بار در فیلمی از موتمن مقابل دوربین خواهد رفت.

نسخه نهایی فیلمنامه این پروژه پس از چند بار بازنویسی آماده شده است. فیلمبرداری به طور کامل در شب انجام می‌شود و تمامی لوکیشن‌ها نیز در تهران خواهد بود.

به گزارش موسیقی‌ما، «سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر است و در خلاصه داستانش آمده: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان…

 

سینا حجازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین