کد خبر: 10560 A

یکی از نزدیکان خواننده محبوب، از صحت شایعه بزرگ درباره او به ما خبر داد

خبر قطعی ایران‌آرت؛ محسن چاوشی برای هاتف می‌خواند

خبر قطعی ایران‌آرت؛ محسن چاوشی برای هاتف می‌خواند

امروز در رسانه‌های مجازی خبری مبنی بر خواندن محسن چاوشی برای سریالی تلویزیونی مخابره شد که نه از سوی چاوشی تکذیب شد و نه تایید.

ایران آرت: در حالی که محسن چاوشی، به خواننده‌ای مشهور است که معمولا در مدیای تلویزیون شنیده و دیده نمی‌شود تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "هاتف" امروز در جریان بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال محرمی "هاتف" از مذاکره برای همکاری با محسن چاووشی برای تیتراژ "هاتف" خبر داد. با این احوال این خبر از سوی محسن چاووشی تکذیب یا تایید نشد.

طی پیگیری‌های خبرنگار موسیقی ایران آرت، این خبر صحت دارد. یکی از نزدیکان این خواننده در گفت و گو با ایران آرت با تایید این خبر گفت که خواندن محسن چاووشی در این سریال قطعی شده است.

مجموعه هاتف قرار است از شبکه یک سیما  در نیمه دوم ماه محرم به روی آنتن برود. داریوش یاری کارگردان سریال "هاتف"، نعمت چگینی تهیه‌کننده، حمید گودرزی و زیبا بروفه از بازیگران این مجموعه تلویزیونی و جمعی از عوامل این مجموعه که در این لوکیشن حضور داشتند با  معاون سیما از نزدیک به گفت‌وگو نشستند. گفته شده است عوامل این مجموعه برای ضبط صحنه‌های مربوط به کربلای معلی پنجم الی دهم مهر ماه عازم عراق می‌شوند.

.

 

محسن چاوشی سریال هاتف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین