کد خبر: 10542 A

جدایی از شهرزاد دلخوری در پی نداشت/ فردین خلعتبری از شهرزاد و فتحی می‌گوید

جدایی از شهرزاد دلخوری در پی نداشت/ فردین خلعتبری از شهرزاد و فتحی می‌گوید

فردین خلعتبری همچنان دلیل حذف خود از سریال شهرزاد را توضیح نمی‌دهد، اما حسن فتحی را دوست خود می‌داند.

ایران آرت: فردین خلعتبری یکی از شناخته شده‌ترین آهنگسازان این روزهای ایران است که ساخته‌های او برای فیلمها و سریالهای مختلف، از جمله به یادماندنی‌ترین قطعات موسیقی ایرانی محسوب می‌شوند.

یکی از آخرین تجربیات او در زمینه موسیقی فیلم به فصل اول سریال شهرزاد برمی‌گردد، که بار دیگر از حضور علیرضا قربانی بهره برده بود تا تصنیفی شنیدنی در کنار نواهایی گوشنواز را در یک سریال محبوب ارائه کند. 

اما با گذشت 5 قسمت از این مجموعه ناگهان مخاطبان با تغییر کامل موسیقی متن و تیتراژ سریال و حذف نام عوامل قبلی مواجه شدند. از همان زمان حاشیه‌های فراوانی در این مورد شکل گرفت اما خلعتبری در پاسخ به تمام پرسشها ترجیح داد سکوت کند و دلیلی برای این اتفاق ذکر نکند.

چند روز پیش برنامه‌ زنده‌ اینترنتی «آهنگ» با سردبیری و اجرای بهرنگ تنکابنی هم‌زمان با روز ملی سینما، میزبان فردین خلعتبری بود و بار دیگر ماجرای سریال شهرزاد مطرح شد.

این آهنگساز درباره‌ حاشیه‌ سریال «شهرزاد» و رابطه‌ این روزهایش با حسن فتحی که آثار بسیاری را برای فیلمهای او ساخته است گفت: اگر می‌خواستم درباره‌ آن حرف بزنم که تاکنون حرف زده بودم.

خلعتبری ادامه داد: من هنوز مرگ افشین یداللهی را نمی‌‌توانم درک کنم؛ هنوز برایم سخت است و فکر می‌کنم ای کاش با او نگاه مهربان‌تری انجام شود، همان شب با او تلفنی حرف زدم و یکی از قطعاتی که با ارکستر ضبط کرده بودم برایش گذاشتم، گفت این یک شب دهم دیگر است؛ تکرار برای او معنای گذشته را نداشت؛ معنای آینده را داشت. روز سوم ایشان تنها کسی که توانست کاری کند که احساساتم را بیرون بریزم، حسن فتحی بود.

این آهنگساز افزود: ما با هم بزرگ شدیم. برای یک نسل هستیم. چطور وقتی به کسی می‌گوید آهنگ بساز آدم فهمیده‌ای است و اگر نگوید این طور نیست‌؟ همان‌طور که در بسیاری از سریال‌های او حضور داشتم؛ به همان دلیل در شهرزاد نبودم.

 

فردین خلعتبری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین