کد خبر: 10467 A

شبی عجیب برای یک کنسرت؛ تکثیر عجیب فرزاد فرزین با آکروبات!

شبی عجیب برای یک کنسرت؛ تکثیر عجیب فرزاد فرزین با آکروبات!

جدیدترین سالن کنسرت تهران شامگاه 23 و 24 شهریور با اجرای زنده فرزاد فرزین افتتاح شد.

ایران آرت: فرزاد فرزین جدیدترین کنسرت خود را با عنوان "تور عاشقانه" در سالن تازه تاسیس همایش‌های ایرانیان به صحنه برد تا جدیدترین سالن کنسرت پایتخت با اجرای برنامه این خواننده رسما افتتاح شود.

کنسرت فرزاد فرزین با جلوه های خاصی همراه بود که بسیاری از حاضرین در سالن را شوک زده کرد. ال‌ای‌دی‌های بزرگی روی صحنه طراحی شده بود و فرزین در همان ابتدای برنامه روی صحنه آمد و بازیهای خاص نمایشی روی ال‌ای‌‌دی‌ها پخش شد و خود این خواننده هم همه سعی اش رامی‌کرد که بتواند خود را با این حرکات هماهنگ کند. به یک باره شاهد حضورچند «فرزاد فرزین» روی صحنه بودیم که با تکنیک « 3D MAPING» و همه با یک فرم لباس پوشیدن روی صحنه دیده می‌شدند تا هیجان حاضرین در سالن چند برابر شود.

در اواسط قطعه (تابستونه) نیز فرزاد فرزین با یک تکنیک جالب نمایشی از مونیتور بزرگ وسط صحنه بالا رفت و در انتهای این قطعه فرزاد فرزین در سقف استیج دیده شد تا این شروع جالب توجه، آغازی ویژه برای خواننده پرطرفدار باشد.

عاشقت شدم، برگرد، آره آره، اقیانوس و من می خوام نباشی قطعاتی بودند که این خواننده در ادامه آنها را اجرا کرد و پس از اجرای این قطعات این خواننده صحنه را ترک کرد تا موزیک ویدئوی قطعه «کمکم کن» در سالن پخش شود. 
1396052407580221811651884

به گزارش موسیقی ما، دیوونه، عاشقانه، باتو، ماه عسل و... دیگر قطعات این برنامه بودند و فرزاد فرزین در اواخر این کنسرت نیز گفت: «از مسئولین سالن همایش‌های ایرانیان که سالن جدید کنسرت در ایران است تشکر می‌کنم. این سالن امکانات خوبی دارد و امیدواریم با همین رویه فعالیت‌هایش را ادامه دهد.»

سالن همایش‌های ایرانیان که در ضلع غربی استادیوم آزادی قرار دارد امکانات خاصی دارد که برخی از آنها عبارتند از: ظرفیت صندلی 2000 نفر، سوییت مخصوص خواننده، اطاق پاویون و جایگاه CIP ، جایگاه VIP ، پیشرفته‌ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر، جایگاه ویژه خبرنگاران، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 1000 خودرو، اولین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوارها و ...

 

 

فرزاد فرزین کنسرت فرزاد فرزین تور عاشقانه فرزاد فرزین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین