کد خبر: 10403 A

ناصر چشم آذر میانه کنسرتش روانه بیمارستان شد/اشکان خطیبی: آهنگ های چشم آذر به سلول های من منگنه شده

ناصر چشم آذر میانه کنسرتش روانه بیمارستان شد/اشکان خطیبی: آهنگ های چشم آذر به سلول های من منگنه شده

چشم آذر شب گذشته در میانه کنسرت خود با مشکل جسمی مواجه شد.

ایران‌آرت: کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه شب گذشته ۲۳ شهریور در تالار وحدت روی صحنه رفت. اما در اواسط این اجرا و پس از نواختن ساز آکاردئون از سوی ناصر چشم آذر، این موزیسین برای دقایقی دچار ضعف عمومی و مشکل جسمی شد و پس از انتقال به پشت صحنه، اعضای ارکستر دو قطعه را بدون حضور وی روی صحنه اجرا کردند و در ادامه مهدی نوروزی سرپرست ارکستر «ایستگاه» روی صحنه آمد و ۱۰ دقیقه آنتراکت و استراحت داد تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

در ادامه و با مساعد شدن احوالات جسمی ناصر چشم‌آذر این هنرمند در بخش دوم برنامه بار دیگر روی صحنه حاضر شد. چشم‌آذر ضمن قرار گرفتن پشت پیانو رو به حاضران گفت: من را ببخشید. من قرص‌هایم را باید می خوردم و نخورده بودم و الان با محبت های شما روی صحنه بازگشتم.

در بخش دوم برنامه ناصر چشم‌آذر از اشکان خطیبی دعوت کرد که به عنوان خواننده مهمان روی صحنه بیاید و این بازیگر و خواننده با کسب اجازه از ناصر چشم آذر گفت: من با تک تک ملودی‌ها و آثار استاد چشم‌آذر خاطره دارم و و تک تک این نت ها با همه سلول های من منگنه شده اند. وقتی در بخش قبلی حال ایشان بد شد تمام بدن من رعشه گرفت. پنج ثانیه چشم هایمان را ببندیم و دعا کنیم سایه ایشان برای همیشه روی سر موسیقی ایران باشد.

رسول ترابی تهیه کننده کنسرت دقایقی پس از اتمام این کنسرت از انتقال ناصر چشم‌آذر به بیمارستان خبر داد که پس از اینکه مورد معاینه پزشک خود قرار گرفت حوالی صبح امروز از بیمارستان مرخص شد و رسول ترابی از مساعد بودن احوالات کلی وی خبر داد.

 

اشکان خطیبی ناصر چشم‌آذر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین