کد خبر: 10223 A

فیلمی که سرگذشت موسیقی ایران در دهه 60 را روایت می‌کند/ سید وحید حسینی از "بزم رزم" می‌گوید

فیلمی که سرگذشت موسیقی ایران در دهه 60 را روایت می‌کند/ سید وحید حسینی از "بزم رزم" می‌گوید

مستند «بزم رزم» با موضوع بررسی احوالات موسیقی ایران پس از انقلاب به زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می رود.

ایران‌آرت: مستند سینمایی «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی با موضوع بررسی احوالات موسیقی ایران در دهه 60 آماده اکران شده و به زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سینماهای کشور روی پرده می رود.

سید وحید حسینی کارگردان مستند سینمایی «بزم رزم» با اعلام این خبر درباره اکران این فیلم مستند سینمایی گفت: فیلم «بزم رزم» مستندی درباره سرگذشت موسیقی ایران در دهه 60 است و اتفاق‌هایی که برای هنر موسیقی در بعد از انقلاب رخ داده را در گفتگو با اهالی موسیقی به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: این مستند سینمایی براساس پژوهش‌های چند ساله من بر سرگذشت موسیقی ایران نوشته و کارگردانی شده است و حضور افراد برای صحبت درباره موسیقی ایران و سرگذشت آن در بعد از انقلاب، براساس تاثیر هریک از هنرمندان در آن دوران است.

حسینی ادامه داد: حسین علیزاده، مجید درخشانی، بیژن کامکار، حمید شاهنگیان، حسن ریاحی،علی اکبرشکارچی، محمد گلریز، همایون رحیمیان، مهدی کلهر از جمله هنرمندان و مسئولان وقت در عرصه مدیریت بر هنر موسیقی هستند که در این مستند حضور دارند و درباره هنر موسیقی و چگونگی حفظ و اشاعه این هنر در شرایط روزهای پس از انقلاب و جنگ صحبت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مستند سینمایی «بزم رزم» نامزد بهترین کارگردانی، فیلم، تدوین و پژوهش از هشتمین جشن مستند خانه سینما شد و توانست دیپلم افتخار و تندیس بهترین پژوهش را از دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت دریافت کند و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند شد.

حسین علیزاده مستند بزم رزم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین