کد خبر: 43686 A

طراحی تراس باغ و پارک آسمانی عمومی/ عکسها

طراحی تراس باغ و پارک آسمانی عمومی/ عکسها

این آپارتمان شامل فضاهای مشترک در هم آمیخته است که در میان انبوهی از برج و از زمین تا پشت بام قرار دارد.

ایران آرت: آپارتمان مسکونی skyville در یک منطقه متراکم در سنگاپور ساخته شده است و تعداد زیادی ساختمان بلند مرتبه خصوصی و عمومی در کنار آن قرار دارند. گروه معماری woha برای طراحی این پروژه به سه اصل زندگی اجتماعی، تنوی و پایداری توجه داشت.

این آپارتمان شامل فضاهای مشترک در هم آمیخته است که در میان انبوهی از برج و از زمین تا پشت بام قرار دارد. هر واحد مسکونی یک تراس باغ محافظت شده دارد که مانند سایر فضاهای مشترک این پروژه میتواند به صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرند.

تراس باغ آپارتمان مسکونی skyville به منظور ترویج تعامل ساکنین طراحی شده است و به بخش مهمی از زندگی روزانه آن ها تبدیل شده است. آن ها از میان تراس باغ ها عبور میکنند و میتوانند در مسیر آسانسور یا واحد خود با همسایه ها معاشرت و گفت و گو کنند و بازی کودکان را زیر نظر داشته باشند. این پروژه شامل یک پارک آسمانی عمومی بر روی پشت بام نیز است که یک مسیر چهارصد متری برای پیاده روی دارد و به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار مردم قرار دارد.

1

به گزارش وبسایت آبگینه، آپارتمان مسکونی skyville توانسته است جایزه پلاتینیوم و بیشترین امتیاز آپارتمان های مسکونی سنگاپور را کسب کند. علاوه بر لابی و راه پله و راهروهای دسترسی، تمام واحد های مسکونی این آپارتمان به صورت طبیعی روشن و تهویه میشوند. برق بخش عمومی توسط صفحه های خورشیدی که بر روی پشت بام قرار دارند، تامین میشود.

تمام درخت هایی که در سایت قرار داشت حفظ شدند و در طراحی منظر پروژه به کار گرفته شدند. ساخت این آپارتمان به صورت کاملا پیش ساخته انجام شده است که کاهش ضایعات و به حداقل رساندن خطاها را به دنبال داشت.

3

2

4

5

6

 

آپارتمان درخت معماری سبز آپارتمان مسکونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین