کد خبر: 36803 A

پیست دوچرخه، پل اتصال دو برج مسکونی!/عکسها

پیست دوچرخه، پل اتصال دو برج مسکونی!/عکسها

260 آپارتمان مسکونی و اداری، پارکینگ، امکانات بسیار بالا و از همه مهم‎تر داشتن پیست دوچرخه در سقف، این مجتمع مسکونی را به یکی از بهترین معماری‎های جهان تبدیل خواهد کرد.

ایران آرت: پیست دوچرخه همیشه هم روی زمین استفاده نمی‎شود. وقتی در ذهن معماران و طراحان، این سوال پیش آمد که چرا برای رفتن از یک مجتمع مسکونی به مجتمع کناری، 50 طبقه یا بیشتر پایین بیایند و دوباره 50 طبقه بالاتر بروند؟ حتی برای ورزشکاران هم پیمودن این مسیر راحت نیست. در پاسخ به این پرسش، طرح ساختن دو برج مسکونی با پل اتصالی که می‎شود روی آن دوچرخه سواری کرد، ایده‎پردازی شد.

 به گزارش مجله دلتا، تیم طراحی و معماری پیتر پیکلر دست‎به‎کار شد و دو برج مسکونی در شهر مارسن را طراحی کرد. این معماران هنرمند، در مساحت 35000 متر مربع، برج‎های حلقه‎ای را طراحی کردند. این طرح شامل دو برج مسکونی به شکل L  است که با یک پیست دوچرخه به هم وصل می شوند. این دو برج مسکونی که به شکل عدد 8 هستند، در کنار رودخانه بزرگ Vecht ، که دو شهر آمستردام و اوترخت در کشور هلند را به هم وصل می‎کند، ساخته خواهد شد.

5zxpp628m8lg58sv

260 آپارتمان مسکونی و اداری، پارکینگ، امکانات بسیار بالا، و از همه مهم‎تر، داشتن مسیر فوق‎العاده زیبا و خاص در سقف خود، که یک پیست اسکی است، این مجتمع مسکونی را به یکی از بهترین معماری‎های جهان، تبدیل خواهد کرد. طرح‎های باز و مینیمال، داشتن شکل‎های مستطیل یا مکعب و استفاده از سطح‎های صاف و پنجره‎های بزرگ در معماری این برج‎ها وجود دارند.

5er5iymdrnzajqba

جذابیت، نو بودن و خلاقیت در این طرح، آن‎قدر چشمگیر بود که در ابتدای ارائه طرح، موجب شد تا شرکت معماری پیتر پیچلر با طراحی خود برای برج‎های حلقه‎ای هلند برنده رقابت بین‎المللی معماری شود.

myu4q5h5cxj1qsxe

سمت شمالی این مجتمع  منظره‎هایی زیبا برای چشم‎های ساکنان خود خواهد داشت و با رعایت استانداردهای محیط زیست، در سال 2020 به بهره‎برداری خواهد رسید. اتصال دو برج مسکونی در هلند با پیست دوچرخه، یک شاهکار در معماری مدرن است.

3agmzsbo9wu8g0rp

ioyw9wrefyg0kt6a

معماری آپارتمان طراحی طراح معماری مدرن آپارتمان مسکونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین