کد خبر: 34499 A

ببینید: 5 پاویون جذاب و برتر هفته معماری میلان

ببینید: 5 پاویون جذاب و برتر هفته معماری میلان

هفته طراحی میلان از 9 تا 14 آوریل با حضور چشمگیر معماران و طراحان برگزار شد.

ایران آرت: در طول چند روز گذشته، محصولاتی خاص و استثنایی از قبیل مبلمان و وسایل روشنایی در طرح و رنگ های مختلف در Salone del Mobile نمایش داده شده است.

به گزارش آرل، در هفته طراحی میلان، شاهد همکاری چشمگیر معماران و طراحان در استفاده از متریالی که قبلا در پروژه‌ها استفاده نمی‌شد بودیم. به علت بزرگی ابعاد بعضی از پروژه ها، در بخش دوم نمایشگاه قرار داده شدند.

در ادامه تعدادی از طراحی‌های برجسته نمایشگاه هفته طراحی ملان در سال 2019 را بررسی می‌نماییم.
 

Pezo von Ellrichshausen

1

استودیو معماری Chilean یک پاویون بازتاب کننده در فضای پیرامونی ساختمان تاریخی سال 1761 را خلق کرده اند.این پاویون هرمی شکل مانند یک خیال بصری برای بازدیدکنندگان است که از میدان به سمت ساختمان تاریخی می آیند.بازدیدکنندگان به شکلی کاملا خارق العاده صرف نظرازمسیری که اتخاب کرده اند،مبهوت این بازتاب می شوند.

2


 

COS x Mamou-Mani

3

نصب هفتصد3D چاپی،ترکیب تکنولوژی مدرن و مواد تجدید پذیر که شکل یک مسیر هندسی از شبکه های کامپوزیت چوب و بیوپلاستیک را که حیاط مرکزی به باغ می رساند نشان می دهد.این طراحی نشان دهنده ی آینده ای الهام گرفته از معماران فرانسوی است.


4




Carlo Ratti Associati

5

مجموعه ای از آرک ها با سازه های کاملا پایدار،که می توانند به طبیعت بازگردانده شوند.این سازه در مدت 6 هفته بر روی خاک نصب شده و مستقیم وارد خاک شده است.درمجموع می توان گفت این طراحی ساختاری غیرمتعارف است که الهام گرفته از قارچ می باشد.

6


 

Piuarch

7

معماران ایتالیایی،قلمرویی برای حفظ موسیقی و طبیعت خلق کردند.برای ساخت این پاویون از چوب های جنگل Paneveggio استفاده شده است البته لازم به توضیح است که از چوب های این جنگل در ساخت آلات موسیقی از قبیل  ویولن استفاه می شود به همین خاطر این جنگل و درختان آن اهمیت بسیار زیادی دارند.دو تیرچوبی بزرگ بر روی زمین نصب شده اند وریشه های درخت بر روی این دو تیرچوبی سوار هستند و انتهای آن ها بر روی تراس سرپوشیده قرار گرفته است.

8

 

 

Space Encounters

9

ترویج یک تجربه منصر به فرد در خلق فضایی خاص برای میزبانی هنرهای مختلف،از قبیل موسیقی،عکاسی،معماری و... است.

10

هفته طراحی میلان طراحی معماری مدرن طراحی اعلان سردر سینما در ایران پاویلیون نمایشگاه معماری میلان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین