کد خبر: 32352 A

ببینید: عکس ساختمان‌های ایرانی در جایزه معتبر عکاسی انگلیس

ببینید: عکس ساختمان‌های ایرانی در جایزه معتبر عکاسی انگلیس

هر سال موسسه معتبر سی آی او بی در انگلیس از عکاسان حرفه ای و آماتور در جهان می خواهد تا در یک رقابت عکاسی از ساختمان های سراسر جهان شرکت کنند و امسال سه عکاس ایرانی در این رقابت درخشیده اند.

ایران آرت: نیواطلس گزارش داد: علاقمندان می توانند عکس های خود را در سایت این موسسه فعال در حوزه معماری و ساختمان که بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارند ثبت کنند تا در رقابت سالانه عکاسی از ساختمان های جهان شرکت کنند.

به گزارش مهر، اگر چه برنده این رقابت عکاسی در سال ۲۰۱۸ فردی به نام چرنه جوآنگ است که با گوشی آیفون ۷ خود عکسی زیبا از مرکز تجارت جهانی وستفیلد در نیویورک امریکا گرفته است، اما سه عکس از عکاسان ایرانی در میان عکس های منتخب مجموعه مذکور وجود دارند.

 

3045560

اثر چرنه جوآنگ

یکی از این عکس های منتخب به نام ۲۱ اینچ که توسط جمشید فرجوند گرفته شده مردی را در شهر بیجار نشان می دهد که با استفاده از تلویزیون های ۲۱ اینچ قدیمی خانه ای برای خود ساخته است.

۱

اثر جمشید فرجوند

عکس ایرانی منتخب دیگر در این مجموعه مربوط به رسول بیاتی است و حفره امید نام دارد. این عکس از سقف بازار فرش قم گرفته شده است.

3045565

اثر رسول بیاتی

عکس سوم این مجموعه که زنان سفیدپوش نام دارد توسط حسین فراهانی از زنان ایرانی در حین انجام اعمال حج عمره در شهر مدینه منوره گرفته شده است.

۳

اثر حسین فراهانی

برای مشاهده سایر عکس‌های این مجموعه می‌توانید به نشانی: http://www.artofbuilding.org/gallery مراجعه کنید.

 

حسین فراهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین