کد خبر: 31276 A

"موزه خودرو بریتانیا" پروژه جدید نورمن فاستر / عکس

"موزه خودرو بریتانیا" پروژه جدید نورمن فاستر / عکس

تازه‌ترین پروژه معماری نورمن فاستر و همکارانش، موزه خودرو کلاسیک بریتانیا در فرودگاهی متروکه است.

ایران آرت: گروه معماری نورمن فاستر به تازگی دو تصویر جدید از معماری و طراحی موزه خودرو مولین ارائه داده است که این پروژه اکنون در دست برنامه ریزی برای ساخت می باشد. این پروژه به عنوان یک "موزه خودروسازی در سطح جهان، در قلب بریتانیا" طراحی شده است تا یک فرودگاه متروکه را با جمع آوری خودروهای کلاسیک و قدیمی بازسازی کند.

به گزارش آرل، موزه خودروی بریتانیا مجموعه ای از ساختمان هایی که در نهایت به شکل یک هلال درآمده اند تشکیل شده است. اما نکته جالب و قابل توجه این است که کانسپت الهام بخش طراحی موزه، خانه های روستایی اطراف فرودگاه بوده است. به زبان دیگر این طرح منعکس کننده ایده ای امیدوار به آینده ی روشن برای صنعت خودروسازی بوده که محور ساختمان را به مرکز سایت با ارتقا سطح به صورت بصری به نمایش درآورده است.

در نزدیکی وروری، ساختمان هایی برای ارائه امکانات خداماتی برای بازدید کنندگان از قبیل دفاتر تهیه بلیط و کافه ها قرار گرفته است. همچنین این ساختمان ها در محلی قرار گرفته که در هنگام گذراندن وقت در آنها چشم اندازی زیبا به سایت اصلی موزه داشته باشید.

CarMuseume (2)

ساختار خوشه ای اجزای سایت موزه در کار هم این اجازه را می دهد تا بتوان از محیط سایت به جای پارک هم استفاده کرد. فاستر، جاده های باند فرودگاه قدیمی مولین را بازسازی و برای استفاده اتوموبیل ها در سایت جدید در نظر گرفته است. قرار گرفتن تمام این امکانات در کنار هم، فرصتی برای علاقه مندان به دنیای خودرو را برای دیدن مجموعه خودرو های کلاسیک فراهم خواهد کرد.

معماری معمار معمار مشهور نومن فاستر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین