کد خبر: 26442 A

ورود به دنیای فانتزی با یک کافه کوچک / عکس‌ها

ورود به دنیای فانتزی با یک کافه کوچک / عکس‌ها

کافه‌ای فانتزی در سئول با الهام‌گیری از یک فیلم کره‌ای ساخته شده است.

ایران آرت: هر روزه تعداد زیادی کافه سراسر جهان طراحی می شود و هرکدام سبک خاصی در طراحی و دکوراسیون دارند و مهم ترین چالش برای خاص بودن هر کافه ای و جلب رضایت مراجعه کنندگان از جهات مختلف از جمله دکوراسیون است.چه چیزهایی میتواند به خاص بودن یک کافه کمک کند؟ اگر طرفدار تصاویر و کافه های خاص و منحصر به فرد هستید،دیدن این کافه را از دست ندهید

به گزارش آرل، سئول پایتخت کره، مرکز کافه های خاص و منحصر به فرد است و میتوان گفت هریک تجربه ای متفاوت را برای مراجعه کنندگان رقم می زنند.یکی از این کافه های منحصر به فرد که به تازگی افتتاح شده،با طراحی خاصش نظر افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. این کافه با الهام گیری از یک فیلم کره ای (W) باکارگردانی لی جونگ سوک و هان هیو جوی ساخته، که شخصیت های آن ما بین"دو دنیا" یک دنیای حقیقی و یک دنیای وب فانتزی قدم بر میدارند.

تمام جزئیات در این کافه به خوبی رعایت شده به گونه ای که در نگاه اول،وجود فیزیکی آن غیرممکن به نظر می آید و مراجعه کنندگان احساس گام برداشتن در یک کارتون را خواهند داشت، این کافه تصورات افراد را نسبت به طراحی و معماری بسیار بالا برده است.

با استفاده از طراحی های دوبعدی و نور مناسب،فضایی همانند کارتون طراحی شده است،هنگامی که بازدید کنندگان از درب وارد می شوند،با مبلمان،دیوار،کف،صندلی،میز سفید و مشکی میبینند،حتی فنجان ها،کارد،چنگال مانند نقاشی های تخت به نظر می رسند. متاسفانه کسانی که در این شهر زندگی نمیکنند شانس لذت تجربه این دنیای فانتزی در یک کافه کوچک اما دلپذیر را نخواهند داشت اما میتوانند با مشاهده تصاویر از این کافه لذت ببرند.

cafe (6)


cafe (16)

cafe (13)

cafe (5)

cafe (3)

معماری دکوراسیون دکوراسیون داخلی طراحی داخلی کافه طراحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین