کد خبر: 23456 A

رمانتیک‌ترین کافی‌شاپی که تاکنون دیده‌اید / عکس‌ها

رمانتیک‌ترین کافی‌شاپی که تاکنون دیده‌اید / عکس‌ها

این کافی‌شاپ با کانسپت جنگل گرمسیری طراحی شده است.

ایران آرت: طراحی کافی شاپی در مرکز شهر با الهام گیری از جنگل های گرمسیری، هنگام ورود به این کافی شاپ از تمام افکار منفی، گرد و غبار و آلودگی محیط رها می شوید و حس سرزندگی و نشاط در شما جوانه میزند. طراحی و معماری این کافی شاپ بر نام آن نیز تاثیر گذاشته است. جنگل گرمسیری نامی متناسب با طراحی حیات بخش این کافه است.

سبک اصلی معماری این کافی شاپ استفاده از مواد و متریال طبیعی است که توسط انواع مختلف گیاهان داخلی و خارجی احاطه شده است این گیاهان به طور طبیعی چیده شده اند تا یک فضای تازه و دلپذیز ایجاد شود. این طراحی، یک فضای ایده آل برای جلسات، دورهمی دوستان و یا حتی برای کسانی به دنبال مکانی آرام برای استراحت هستند اجرا شده است.

9

به گزارش آرل، مبلمان داخلی این کافی شاپ از چوب طبیعی طراحی و ساخته شده است. برجسته ترین ویژگی این کافه، وجود یک سقف شیشه ای باز است که نور طبیعی را با پارتیشن های از چوب های طبیعی جذب می کند. علاوه بر این، سیستم های ماژول  چوبی، به عنوان قفسه برای دکور کارایی دارند. مشتریان این کافی شاپ بیشتر جذب فضای سبز آن می شوند که شامل طیف رنگارنگ صدها گونه گیاهی است. جنگل گرمسیری کافی شاپی است که هر روز احساس راحتی و آرامش را به شما می دهد.

8

21

14

جنگل معماری طراحی داخلی طراحی کافی شاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین