کد خبر: 21771 A

دیزنی‌لند رقیب پیدا کرد / انیمیشن‌های ژاپنی صاحب پارک می‌شوند

دیزنی‌لند رقیب پیدا کرد / انیمیشن‌های ژاپنی صاحب پارک می‌شوند

مخلوقات انیمه‌های ژاپنی در سال 2022 به دنیای واقعی قدم خواهند گذاشت.

ایران آرت: دوستداران استودیو انیمیشن مشهور ژاپنی، «جیبلی» (Ghibli) احتمالا از شنیدن خبر اینکه قرار است این استودیو یک پارک موضوعی را در سال ۲۰۲۲ در کشور ژاپن افتتاح کند بسیار هیجان‌زده خواهند شد.

به گزارش روزیاتو، مخلوقات نیک‌نام «هایائو میازاکی» که برنده اسکار هم بوده‌اند قرار است به دنیای واقعی قدم گذاشته و علاقه‌مندان تعامل نزدیکی با آنها داشته باشند و از دنیای فانتزی این موجودات غرق در لذت شوند.

پارک مورد بحث در نزدیکی ناگویا ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود وسایل بازی این پارک بر اساس شخصیت‌های داستانی انیمه‌هایی همچون «همسایه من توتورو» و «شهر اشباح» ساخته شوند. ورودی اصلی پارک یادآور ساختمانی از فیلم انیمه‌ای «قصر متحرک هاول» خواهد بود.

https_2F2Fblogs-images.forbes.com2Fgeorgekoutsakis2Ffiles2F20182F042F0PTI0fv-1200x649

در حال حاضر فقط نقشه اولیه پارک منتشر شده است که نشان دهنده‌ی برخی از وسایل بازی، جاذبه‌ها و مسیرهای جنگلی است. موضوع اصلی پارک شامل ساختمان‌هایی با آجرهایی به سبک معماری اروپایی است که در بیشتر فیلم‌های انیمه‌ای جیبلی می‌توان آنها را مشاهده کرد. همچنین مجسمه‌های خوک، عنکبوت و دیگر موجوداتی که تداعی‌کننده صحنه‌های رمزآلود و منحصربه فرد ژاپنی هستند را می‌توان در گوشه و کنار این طرح مشاهده کرد.

 

هایائو میازاکی شهر اشباح قصر متحرک هاول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین