کد خبر: 19882 A

ببینید: پارک تفریحی در دل یک دفتر اداری

ببینید: پارک تفریحی در دل یک دفتر اداری

طراحی شرکتی در ویتنام به شکلی است که یک پارک تفریحی در دل محیط اداری قرار دارد.

ایران آرت: طراحی داخلی شرکت فناوری اطلاعات EVOLABLE ASIA که در شهر هوشی مین، ویتنام واقع شده است، قرار است فضا و محیط اداری جدیدی را برای برای گسترش کسب و کار 500 کارمندی که تعدادشان نیز روبه رشد است ایجاد کند.

کارکنان عمدتا مهندسین جوان ویتنامی و چند ملیتی هستند، این شرکت با انرژی نیروی جوان کارمندان پر شده و همچنین فضای دوستانه و فارغ از محدودیت را در اختیار همه گذاشته است. این فضا برای ایجاد خلاقیت افرادی که در شرکتی جوان و پر انرژی کار می کنند، طراحی شده است. این ساختمان شامل 5 طبقه برای محل کار و یک طبقه ی مشترک که برای مناسبات، جلسات و وقفه های کوتاه طراحی شده است.

2

به گزارش آرل، نوارهایی رنگی روبروی اتاق های خاکستری و در معرض دید که از جنس بتن هستند ، قرار گرفته اند. خط سیری که با  الهام از آرم شرکت ایجاد شده ، نشان دهنده ی وحدت و یکپارچگی بین افراد و فضای شرکت است، به این گونه که هر رنگ نشان از فردیتی دارد که این فردیت در نهایت ، یک کل را میسازد. در طراحی صورت گرفته، اگرچه که میزهای کار به دور از پنچره ها و دید به طبیعت خارجی قرار دارند ، فضای دفتر ، خود به عنوان منطقه ای سبز و آرامش بخش که محل کار را احاطه کرده، طبیعت و دید آن را در داخل فضا ایجاد کرده است.

نوارهای سبز و رنگارنگ ، ارتباطی را بین افراد تیم های مختلف ایجاد می کنند، افرادی که در طول یک روز کاری جدا شده اند.

3

این اتاق به شکل جسورانه و منحصر به فردی برای نشان دادن انرژی در این شرکت طراحی شده است .ایجاد تپه ای از چمن کاربری های مختلفی به آن میدهد، میتواند به عنوان نشیمنگاهی در یک مناسبت، سالنی برای استراحت و یا مکانی برای ملاقات در فضای سرشار از صمیمت باشد. زمین چمن موجدار و گیاهانی روی آن ایستاده اند، به افراد حسی همچون حضور در یک پارک یا فضای سبز را القا میکند.

همچنین اتاق جلسه به نحوی طراحی شده که از طریق پارتیشن بندی انعطاف پذیر می تواند از اتاق های خصوصی کوچکتر به اتاقی بزرگ ،و یا برعکس، تبدیل شوند.

4

7

8

معماری طراحی داخلی طراحی پارک تفریحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین