کد خبر: 19555 A

ببینید: طراحی باشگاه بدنسازی با رعایت اصول رنگی

ببینید: طراحی باشگاه بدنسازی با رعایت اصول رنگی

ارائه یک محیط گسترده برای رشته تخصصی پرورش اندام نیازمند فضاسازی هوشمندانه و دقیقی است.

ایران آرت: اصول طراحی باشگاه بدنسازی بر اساس یک نام تجاری مشهور دارای ویژگی های منحصربه فردی است که نام مکان را در ذهن علافمندان به پرورش اندام حک کند. چنین مفهومی در طراحی باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS کاملا قابل مشاهده می باشد که تصویر ایده آلی از آینده طراحی فضای ورزشی را به نمایش گذاشته است. این سالن ورزشی چند منظوره در ساختمانی جدید واقع شده و به لحاظ سیرکولاسیون سازگاری استانداردی با فعالیت های بدنی دارد.

به گزارش آرل، ارائه یک محیط گسترده برای رشته تخصصی پرورش اندام که نیازهای ورزشی و فعالیت های گوناگونی بانوان و آقایان را تأمین کند، نیازمند فضاسازی هوشمندانه و دقیقی است.

Fitness club (5)

به صورت روتین طراحی یک سالن بدنسازی بسیار سهل به نظر می آید. اما وقتی بخواهید از حداکثر پتانسیل های این ورزش با بیشترین تعداد ورزشکار بهره ببرید، باید انرژی و روحیه مراجعه کنندگان را حفظ کنید.

این مجموعه دارای یک فروشگاه مجزا به صورت تخصصی است. افراد ثابت مجموعه می توانند از خدمات فروشگاه به طور کامل بهره ببرند و برای تهیه مواد خوراکی و لباس دردسرهای همیشگی را رفع کنند.

Fitness club (15)

از مهم ترین خصوصیات بصری مجموعه می توان به رنگ آمیزی جسورانه و پرانرژی آن اشاره کرد. ترکیب زنگ زرد با رنگ مشکی، طوسی و سفید در تحرک و آرامش فضا به طور همزمان نقش داشته است. طراحی برای تفکیک فضاها با توجه به نیازهای روحی روانی هر ورزش اختصاص یافته که رنگ سفید و طوسی را به سالن پیلاتس و یوگا، و رنگ های زرد، مشکی و طوسی به سالن بدنسازی و تی آر ایکس اختصاص داده است.

علاوه بر رنگ، نورپردازی هر سالن نسبت به سالن دیگر به صورت مجزا طراحی شده است. نورپردازی سالن بدنسازی بیشتر به نور طبیعی و پنجره های عظیم اختصاص یافته که با تِم رنگ زرد هارمونی منظمی دارد. در صورتی که سالن پیلاتس در فضایی تیره قرار گرفته و نورپزدازی مصنوعی را نورهای نقطه ای مشاهده می شود. رنگ فضای فروشگاه هم که تلفیقی از همین رنگ ها بوده تا هویت برند سالن ورزشی حفظ شود.

Fitness club (7)

Fitness club (8)

Fitness club (28)

Fitness club (29)

معماری دکوراسیون داخلی طراحی داخلی باشگاه بدنسازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین