کد خبر: 17135 A

برند دولچه و گابانا در سرزمین عجایب / تصاویر

برند دولچه و گابانا در سرزمین عجایب / تصاویر

دولچه و گابانا طرح‌های شیک خود را در ساختمانی مجلل عرضه می‌کنند که آمیزه‌ای از معماری تاریخی و سبک معاصر است.

ایران آرت: دولچه و گابانا برای عرضه‌ی طرح‌های شیک خود، از ترکیب تخصص یکی از برجسته‌ترین معماران پاریسی و سبک رنسانسی جوزپه تورس، معمار و مجسمه‌ساز قرن نوزدهم ونیزی بهره برده تا ساختمانی با نمای ونیزی دلپذیر و آمیزه‌ای از معماری تاریخی و سبک معاصر پدید آورد.

اریک کارلسون در این فروشگاه ۸۰۰ متر مربعی، با ظرافت و به شیوه‌ای مدرن از مواد و اجناس دست‌ساز محلی مانند شیشه‌ی مورانو، موزائیک، پارچه‌های مخمل، مرمر ایتالیایی، چوب‌های خاتم‌کاری استفاده کرده است تا با طراحی ۱۴ اتاق در رنگ‌های متمایز برای به نمایش گذاشتن محصولات متفاوت، حس کنجکاوی و اکتشاف را در بازدیدکنندگان برانگیزد. 

KJ7cGQxUPL18

حتی کابینت‌ها و میزهای عسلی، رویه‌ی مخمل مجلل و رنگی متناسب با تم رنگی هر اتاق دارند. چلچراغ‌های مورانو به سقف‌های چوبی کنده‌کاری شده کمال می‌بخشند و بخش پوشاک مردانه رنگ‌آمیزی سبز ملایمی به همراه موزائیک و مرمر وِرده مِنتا دارد.

اتاق پوشاک زنانه قرمز است و مرمر روسو لِوانتو و موزائیک سنگی در آن به کار رفته است تا تازه‌ترین کیف‌ها و زیوارآلات دولچه گابانا بر روی قفسه‌های برنجی به معرض نمایش گذاشته می‌شوند. کف چوبی خاتم‌کاری، پارچه‌های نقش‌دار زرین و مرمر جیالو سییِنا وجه مشخصه‌ی اتاق لباس شب زنانه است.

W9esvTVKyRSC

دیوارهای اتاق جواهرات گرانبها با موزائیک شیشه‌ای آبی تیره و ستاره‌های درخشان موزائیک شیشه‌ای طلایی پوشیده شده است که از ایوان‌های کلیسای باسیلیکا در میدان سن مارکو الهام گرفته شده است.
 

343WMpdkLLxr

qj65Axx38ADS

qOo2DjCazz0u

منبع: نودید پلاس

معماری دولچه و گابانا جوزپه تورس اریک کارلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین