کد خبر: 16671 A

ببینید: ستاره‌ها از دست پاپاراتزی‌ها به کدام ساختمان فرار می‌کنند؟ / خانه عجیبی برای داشتن آرامش

ببینید: ستاره‌ها از دست پاپاراتزی‌ها به کدام ساختمان فرار می‌کنند؟ / خانه عجیبی برای داشتن آرامش

آپارتمان‌های لوکسی در نیویورک وجود دارد که چهره‌های مشهور را از دوربین پاپاراتزی‌ها محافظت می‌کند.

ایران آرت: امروزه تعبیه امکانات عجیب و غریب در آپارتمان‌های بزرگ برای جلب مشتری به یک رویه معمول و رایج تبدیل شده است. اما اخیراً اعلام شده که یک ساختمان لوکس به نام «۴۴۳ گرینویچ» در منطقه تریبکا در نیویورک علاوه بر امکانات عجیب و غریب خود یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد: عکاسان مزاحم موسوم به «پاپاراتزی» نمی‌توانند مزاحم ساکنان این آپارتمان شوند.

اگر چه مدیریت این ساختمان در مورد ساکنان این آپارتمان لوکس اطلاعاتی نداده است اما به نظر می‌رسد که این ساختمان لوکس با ویژگی‌های خاص خود از قبیل پارکینگ پایین‌تر از سطح زمین و باغچه‌های داخلی خود توانسته مشتریان برجسته‌ای که نگران شخصی ماندن زندگی خود هستند را به خود جلب کند.

بر همین اساس گزارش شده که جنیفر لارنس، بازیگر مشهور هالیوودی، قصد خرید یکی از واحدهای این آپارتمان را دارد و مایک می‌یرز نیز با پرداخت ۱۴٫۶۵ میلیون دلار در سال گذشته میلادی صاحب یکی از واحدهای لوکس این آپارتمان شده است. البته تنها یک هفته بعد می یرز، این خانه را با قیمت ۱۵ میلیون دلار برای فروش گذاشت.

۱

ساختمان «۴۴۳ گرینویچ» در سال ۱۸۸۲ ساخته شد و ابتدا به عنوان یک مرکز صحافی کتاب مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه این ساختمان مشهور ۵۳ واحد مسکونی رادر خود جای داده است که از این تعداد ۸ مورد در قالب پنتهاوس هستند.

۲

این ساختمان که لقب «ضد پاپاراتزی» به خود گرفته باعث جلب توجه افراد مشهوری شده که به مخفی ماندن زندگی خصوصی خود اهمیت زیادی می دهند. گفته شده که جنیفر لارنس و مایک می یرز از خریداران واحدهای این آپارتمان هستند.

۳

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ساختمان پارکینگ پایین‌تر از سطح زمین آن است که با درب‌های فولادی محافظت می شود و افرادی برای پارک کردن ماشین ساکنان در آن حضور دارند.

۴

لابی این ساختمان نمای زیبایی رو به باغچه ی بزرگ بیرونی دارد.

۵

این باغچه در مرکز ساختمان واقع شده و فضایی شخصی و آرام را برای ساکنین ساختمان فراهم می کند.

۶

همچنین یک استخر بزرگ نیز در این ساختمان تعبیه شده است.

۷

برخی از پنتهاوس‌های این ساختمان، تراس و استخر شخصی دارند.

۸

درون این ساختمان ۷ طبقه، واحدهای چهار تخته ای شبیه آن چه که در عکس می بینید بین ۲٫۰۰۰ تا ۵٫۰۰۰ فوت مربع مساحت دارند. هر پنتهاوس نیز بین ۳٫۵۰۰ تا ۹٫۵۰۰ فوت مربع مساحت داشته و ۸ پنتهاوس آن با قیمتی بین ۱۵ تا ۵۴ میلیون به فروش رسیده است.

۹

برخی از ویژگی های اولیه  ساختمان دست نخورده باقی مانده اند از جمله تیرک های چوبی ساخته شده از چوب درخت کاج زرد کارولینا که هر کدام بیش از ۱۵۰ سال عمر دارند.

 

پاپاراتزی جنیفر لارنس مایک می‌یرز گرینویچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین