کد خبر: 15341 A

باغ ایرانی در شهر بن آلمان

باغ ایرانی در شهر بن آلمان

تالار هنر شهر بن میزبان نمایشگاهی درباره تمدن و فرهنگ ایران بود که بالاترین مرتبه از نظر میزان بازدید را کسب کرد.

ایران‌آرت: تالار هنر شهر بن یکی از موفق‌ترین دوره‌های خود را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرد. نمایشگاهی که به تاریخ و تمدن ایران اختصاص داشت، پرطرفدارترین نمایشگاه سال ۲۰۱۷ بوده است.

تالار هنر شهر بن (Bundeskunsthalle) در سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‌ترین دوره‌های تاریخ خود را به ثبت رسانده است. نمایشگاهی درباره تمدن و فرهنگ ایران در بالاترین مرتبه از نظر میزان بازدید قرار گرفته است.

این نمایشگاه با عنوان "ایران، تمدن باستانی میان آب و بیابان" با اقبالی بیش از حد انتظار روبرو شد و بیش از ۲۳۰ هزار نفر از آن دیدن کردند. گردآورندگان این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ اثر و یافته باستانی را با دقت کارشناسانه و ذوق و سلیقه عالی انتخاب و عرضه کرده بودند.

تأکید نمایشگاه بر تمدن‌های کهن و سرآغاز یکجانشینی در فلات ایران بود، اما در عین حال نشان می‌داد که این فلات پهناور جولانگاه تمدن‌هایی کهن‌تر بوده که پیشینه شهرنشینی در این دیار را به بالای ۱۱ هزار سال می‌رساند.

به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه با نمایش پیوسته‌ ده‌ها فیلم، عکس، سند و دیوارنوشته همراه با آثار چند رسانه‌ای اطلاعات وسیعی درباره تمدن‌های باستانی مستقر در فلات ایران عرضه می‌نمود که هم برای کارشناسان و هم برای بازدیدکنندگان معمولی بی‌نهایت جالب بود.

در جوار نمایشگاه و در فضای آزاد یک نمونه‌ی واقعی از "باغ ایرانی" نیز عرضه شده بود

 

 

آلمان باغ ایرانی تالار هنر شهر بن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین