کد خبر: 13764 A

ساخت هتل‌های ارگانیک در چین

ساخت هتل‌های ارگانیک  در چین

گروه معماری MAD با هدف جذب گردشگر به منطقه هوانگشو در چین طراحی هتلی ارگانیک را در دست انجام دارد.

ایران آرت: گروه معماری MAD با نظارت "ما یانسونگ" پروژه ای بزرگ و فوق العاده را برای خلق مجموعه ای از هتل‌های اقامتی در کوهستان هوانگشو ارائه کرده‌اند.

هوانگشو در یکی از مناطق باستانی و قدیمی چین در استان آن‌هویی واقع شده و یکی از زیباترین مناطق کشور چین به شمار می‌رود. این منطقه از چین به واسطه مناظر و دیدگاه‌های بی نظیرش شهرت خاصی بین هنرمندان و نقاشان داشته، و به همین دلیل استقبال زیادی از این منطقه می‌شده است. چنین شرایطی باعث شد که یک مجموعه اقامتی برای این محیط آرام و زیبا در نظر گرفته شود.

هنرآنلاین نوشت، طرح گروه معماری MAD مجموعه ای از هتل‌های لوکس و بزرگ برای گردشگران است و رویکرد طراحی ارگانیک به همراه خطوط دوار در این ایده با طبیعت همگام شده‌اند.

هتل ارگانیک هوانگشو

"ما یانسونگ" به مانند گذشته ویژگی‌های بصری  زیبایی شناسی طرح خود را با مشاهده به محیط اطراف و سایت پروژه ارائه کرده است. پرهیز از هر گونه المان‌های اضافی، فراهم کردم بهترین منظره از داخل ساختمان‌ها برای مراجعه کنندگان و ارائه بهترین منظره از بیرون نسبت به ساختمان‌ها، از مهم‌ترین اقدامات گروه معماری MAD در این پروژه به شمار می‌روند. فراهم ساختن یک شرایط مدرن به همراه تمام امکانات راحتی در قلب منطقه ای که در سازمان بونسکو به ثبت رسیده، تونسته قابلیت‌های فرهنگی-هنری مهمی را در این مجموعه خلق کند.

 

 

هتل های ارگانیک ما یانسونگ هوانگشو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین