کد خبر: 12919 A

زیباترین زندان جهان / با زندان 5 ستاره دنیا آشنا شوید / عکس

زیباترین زندان جهان / با زندان 5 ستاره دنیا آشنا شوید / عکس

سی ان ان در گزارش به معرفی هتل ریتز-کارلتون که این روزها به زندان شاهزاده های سعودی تبدیل شده پرداخه است.

ایران آرت: کمتر از دو هفته پیش، هتل مجلل ریتز-کارلتون در ریاض میزبان برخی از بزرگ ترین مدیران اجرایی جهان بود اما اکنون به نظر می رسد که به زندان شاهزاده‌های سعودی تبدیل شده که در راستای طرح ضربتی مبارزه با فساد اقتصادی دستگیر شده اند. دستکم ۱۷ شاهزاده سعودی و مقام بلندپایه دولتی در روز شنبه این هفته بعد از صدور فرمان بی سابقه  ملک سلمان بین عبدالعزیز برای پاکسازی عاملان فساد بازداشت شدند. به گزارش رویترز و وال استریت ژورنال، دستکم تعدادی از این افراد در این هتل ۵ ستاره نگهداری می‌شوند و مقامات ارشد این هتل نیز تاکنون در این مورد اظهارنظری نکرده اند.

هتل ریتز کارلتون

شواهد زیادی از تحرکات غیرطبیعی در این هتل دیده می شود برای مثال سایت رزرو هتل نشان می دهد که تمامی ۴۹۲ اتاق این هتل تا آخر نوامبر پر خواهند بود. یکی از اعضای تیم بازاریابی هتل ریتز- کارلتون نیز روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد که این هتل تنها بعد از اول دسامبر رزرو اتاق های خود را از نو آغاز خواهد کرد. یکی از تهیه کنندگان سی ان ان در ریاض روز سه شنبه گذشته از این هتل دیدن کرده و گفته است که درهای ورودی هتل بسته بوده اند اما هیچ گونه گشت امنیتی در بیرون از این عمارت ۵۲ هکتاری دیده نمی شد. بعد از این که خبرهایی در مورد مجبور شدن بسیاری از مهمانان این هتل برای تخلیه اتاق هایشان در طول هفته در رسانه های اجتماعی منتشر شد و خطوط ارتباطی هتل قطع گردید بسیاری به این موضوع مشکوک شدند.

هتل ریتز کارلتون

روز دوشنبه گذشته در وبسایت این هتل چنین آمده بود:” به دلیل اتفاقات پیش بینی نشده، اینترنت و خطوط تلفن هتل در حال حاضر و تا اعلام بعدی قطع خواهد بود”. در میان شاهزاده های سعودی دستگیر شده شاهزاده الولید بن طلال، خالد التویجری مدیر سابق کاخ پادشاهی و ولید الابراهیم غول رسانه ای این کشور نیز دیده می شود. هتل ریتز-کارلتون هتل بسیار باشکوه و بزرگی است که هر سوییت آن دارای دو اتاق خواب بسیار لوکس بوده و چشمه های آب گرم و رستوران های بزرگ و باغ ۵۲ هکتاری آن بسیار مشهور بوده و برخی از ثروتمندترین و شناخته شده ترین شخصیت های جهان در این هتل اقامت کرده اند.

هتل ریتز کارلتون

به گزارش روزیاتو؛ دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده نیز در سفر خود به ریاض در ماه می در این هتل اقامت داشت. در اواخر ماه اکتبر گذشته این هتل محل برگزاری یک کنفرانس سرمایه گذاری بزرگ بود که بیش از ۳٫۵۰۰ نفر از رهبران تجاری جهان و مقامات رسمی کشورها از جمله کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول نیز در آن حضور داشت.

هتل ریتز کارلتون

ریاست این کنفرانس را ولیعهد محمد بن سلمان بر عهده داشت که در حال اجرای تحولات سیاسی و اقتصادی بزرگی در کشورش به منظور کاهش وابستگی به درآمد حاصل از نفت در دهه های آینده است. همچنین وی ریاست کمیته ی مبارزه با فساد را بر عهده دارد که می تواند برای تعقیب، بازجویی، ممنوع الخروج کردن، ضبط اموال و زندانی کردن افرادی که فساد مالی داشته باشند اقدام نماید.

 

دونالد ترامپ هتل ریتز-کارلتون ملک سلمان بین عبدالعزیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین