کد خبر: 11334 A

طراحی دکوراسیون داخلی زوج هنرمند سینما، نشان از روحیات این دو دارد

ده‌عکس‌ونکته‌از خانه شقایق دهقان

ده‌عکس‌ونکته‌از خانه شقایق دهقان

این زوج هنرمند وقتی که تصمیم گرفتند تا خانه جدیدشان را بازسازی کنند احتیاج به مبلمانی با قیمت بالا یا فرشی نفیس و دست بافت نداشتند...

ایران‌آرت: سایت چیدانه، نگاهی انداخته به طراحی دکوراسیون داخلی خانه شقایق دهقان بازیگر و همسرش محراب قاسمخانی.

۱- دیوارهای آجری در خانه زیبای شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

این زوج هنرمند وقتی که تصمیم گرفتند تا خانه جدیدشان را بازسازی کنند به دنبال ایجاد یک حس متفاوت در فضا بودند، برای این کار احتیاج به مبلمانی با قیمت بالا یا فرشی نفیس و دست بافت نداشتند، همین که یک دیوار خانه شان را آجر پوش کنند و حس گرما و صمیمیت را به فضای خانه شان اضافه کنند بس بود. این عکس را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

طراحی دیوارهای خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

۲- ترکیب زیبای دیوار آجری و کفپوش چوبی

اگر قصد استفاده از آجر را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان دارید، پیشنهاد می کنم از آجرهایی که رنگ قرمز و پخته تری دارند استفاده کنید، این آجرها قدرت این را دارند که به دکوراسیون فضای داخلی خانه شما انرژی ببخشند، می توانید برای هماهنگی بیشتر در فضا از کفپوش های چوبی با رنگ قهوه ای ستفاده کنید. البته فراموش نکنید که فرش های ایرانی هم با رنگ های قرمز و طرح های جذاب خود بهترین گزینه برای همنشینی با دیواره های آجری هستند.

 

۳- امتداد دیوارهای آجری حیاط در فضای داخلی خانه

دیوارهای آجری داخل خانه ممکن است ادامه دیوارهای حیاط باشند که به داخل خانه راه پیدا کرده اند. اگر نمی خواهید اتصال آن ها را قطع کنید، از پنجره های سرتاسری استفاده کنید. کنار دیوارها را گلدان بچینید تا نمای زیباتری را ببینید، بعد از آن نوبت دیوار داخلی است، روی آن چند تابلو زیبا آویزان کنید، حتی می توانید از کنسول های زیبایی که با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگی دارند هم در زیر تابلو ها استفاده کنید. این کار دیوار آجری شما را جذاب تر از قبل جلوه خواهد داد.

۴- دیوارهای آجری جذابیت دکوراسیون داخلی سفید رنگ

دکوراسیون داخلی خانه تان سفید رنگ و یک نواخت است؟ با استفاده از دیوار آجری آن را هیجان انگیز تر جلوه دهید، تاثیر گذار ترین دیوار خانه تان را پیدا کنید، مثل دیوار پشت میز غذاخوری یا دیوار پشت میز تلویزیون، بعد بدون معطلی از دیوارپوش های آجری برای تغییر چهره آن استفاده کنید تا با ایجاد تغییر در همان یک دیوار کل فضای خانه تان تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

۵- دیوارهای آجری تحولات چشمگیر در دکوراسیون داخلی

در عکس بالا می توانید ببینید که یک دیوار آجری چگونه فضای ورودی را با حضور خود متحول کرده است. همانطور که می بینید این فضا قبل از ورود دیوار آجری، فضایی بی روح بوده است اما حالا به وسیله این دیوار آجری تبدیل به فضایی هیجان انگیز و جذاب شده است.

۶- دیوار های آجری سفید

حتی آجرهای سفید رنگ هم می توانند به اندازه آجرهای قرمز رنگ جذاب باشند، به شرطی که روی آن ها شلف ها و عناصر ی تزئینی زیبایی استفاده شود چرا که دیوار آجری می تواند بستر بسیار خوبی برای به نمایش گذاشتن تابلوها و آثار هنری باشد.

۷- دیوارهای آجری در فضای بین دو پنجره

فضای بین دو پنجره هم مکان بسیار خوبی برای درست کردن یک دیوار آجری است. اگر فکر می کنید که این دیوار های آجری رنگ خیلی زیادی را وارد فضای خانه تان کرده است از مبلمان هایی با رنگ های روشن و عناصر تزئینی کوچک رنگی استفاده کنید تا تعادل دکوراسیون داخلی خانه تان حفظ شود.

۸- شومینه های آجر پوش

اگر فضای بزرگی دراختیار ندارید که بتوانید یک دیوار کامل را آجر پوش کنید، سعی کنید که برخی از عناصر تاثیر گذار مانند شومینه ها را آجری کنید، زیبایی منحصر به فرد این شومینه ها زمانی نمایان تر خواهد شد که آتش درون شومینه همنشین رنگ قرمز آجرها شود. نمونه زیبایی از این شومینه را می توان در خانه محراب قاسم خانی و شقایق دهقان دید.

۹- دیوارهای آجری در طراحی نمای بیرونی ساختمان ها

از این دیوارهای جذاب در طراحی نمای بیرونی ساختمان هم می توان بهره برد. دیوارهای آجری فقط مختص داخل خانه نیستند، حس زیبایی که این آجرها به نمای بیرونی خانه های مدرن امروزی می دهند غیر قابل توصیف است. آن ها باعث می شوند تا خانه ها در عین مدرن و امروزی بودن، هاله ای از حس خوب خانه های قدیمی را هم داشته باشند.

۱۰- شلف های زیبا روی دیوارهای آجری

استفاده از دیوارهای بلند و طولانی آجری ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما راه حل این کار بسیار ساده است، سعی کنید روی دیوار را با اثار هنری یا وسیله های تزئینی بپوشانید. دیوار ها را قسمت بندی کنید، در بعضی قسمت های طول دیوار تابلو آوزان کنید و در بعضی قسمت های دیگر از شلف های خلاقانه های خلاقانه استفاده کنید.

 

  

 

 

محراب قاسمخاني شقایق دهقان خانه شقایق دهقان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین