کد خبر: 43215 A

مدل موهای قیمتی بازیگرها و سلبریتی‌ها/ از جنیفر لوپز تا آن هاتاوی

مدل موهای قیمتی بازیگرها و سلبریتی‌ها/ از جنیفر لوپز تا آن هاتاوی

سلبریتی‌ها معمولا با داشتن مو‌های خوب احساس افتخار و اعتماد به نفس می‌کنند و شاید به همین دلیل از خرج کردن پول‌های گزاف برای مو‌های خود واهمه ندارند.

ایران آرت: در زمان‌های قدیم مدل مو‌های زنان و مردان هر کشور و منطقه‌ای منحصر به آن کشور و منطقه بود و با مدل موی یک فرد می‌توانستند بگویند که آن فرد اهل کجاست و یا این که از چه گروه اجتماعی و چه طبقه‌ی مالی است. در دنیای مدرن امروزی نیز هنوز مدل مو‌ها قدرت زیادی در هویت اشخاص دارند و اغلب ستاره‌های مشهور جهان برای ویژه‌تر نشان دادن خود پول‌های زیادی بابت مدل موهایشان خرج می‌کنند.

به گزارش پرشین وی، در دنیای مدرن امروز نیز مدل مو‌ها هنوز هم قدرت زیادی در هویت اشخاص دارد. ستاره‌ها نیز که اغلب به ویژه با چهره شان شناخته شده هستند، با داشتن مو‌های خوب احساس افتخار و اعتماد به نفس می‌کنند و شاید به همین دلیل از خرج کردن پول‌های گزاف برای مو‌های خود واهمه ندارند.

جنیفر لوپز ۴۰۰ دلار

1

جنیفر لوپز تنها به استایلیست مشهور جهانی به نام Oribe اجازه دست زدن به موهایش را می‌دهد. این استایلیست در اوایل دهه ۱۹۷۰ به عنوان دستیار کار می‌کرد و در اوایل دهه ۸۰ تبدیل به یکی از شناخته‌ترین استایلیست‌های مو دنیا شد و اکنون سلبریتی‌های بسیار مشهور دنیا از مشتری‌های او هستند. جنیفرلوپز هر هفته ۴۰۰ دلار خرج می‌کند تا تنها نوک موهایش را بزند. تخصص اوریب تنها کوتاهی مو است و در زمینه رنگ مو و… کار نمی‌کند. پس می‌توان تصور کرد که همان کوتاهی مو هفتگی باید حاوی رسیدگی زیاد و ویژه برای مو‌های این خواننده باشد!

مدل مو‌های جنیفر انیستون با ۶۰۰ دلار

2پ

جنیفر انیستون با مو‌های سمبلیک و مشهور ریچل در سریال “دوستان" مشهور است. این ستاره به استایلیست مو مشهور، کریس مک میلان ملقب به “مرد گیسوی هالیوود" اعتماد دارد. هزینه هر کوتاهی مو این استایلیست ۶۰۰ دلار است. به گزارش پرشین وی یکی از مجلات مشهور نام او را در بین “تاثیرگزاران" قرار داده است و یکی از مبتکرترین و تاثیرگزارترین استایلیست‌های هالیوود محسوب می‌شود.

ریحانا ۲۰۰۰ دلار

3

گفته می‌شود ریحانا برای استایل مدل مو‌های کوتاهش که در اجرا و خارج از آن دیده می‌شد، نیاز به مراقبت مو هفتگی داشت. از آنجا که مو‌های او یکی از مهمترین چیز‌ها برای چهره او محسوب می‌شود، او به استایلیست مشهوری به نام اورسلا استفن تمام مسئولیت موهایش را سپرده است. به مدت بیش از ۱۵ سال است که اورسلا برای مشتری‌های مشهورش خدمات مو انجام می‌دهد.

مایکل داگلاس ۶۰۰۰ دلار

4

این بازیگر فرزند یکی از ستاره‌های هالیوودی است و در سن ۲۵ سالگی، اولین فیلم بزرگ خود را تحت عنوان “Hail,Hero" بازی کرد. مایکل برای آماده شدن برای نقش خود به عنوان دانشجویی که درس را رها می‌کند تا به ارتش بپیوندد، باید مو‌های بلندش را برای صحنه‌هایی از این فیلم کوتاه می‌کرد. این کوتاهی مو در سال ۱۹۶۹، ۱۰۰۰ دلار ارزش داشت، که در مقابل ارزش امروزی چیزی حدود ۶۰۰۰ دلار است.

اگرچه او از کوتاه کردن موهایش در آن زمان خوشحال نبود، ولی وقتی که جایزه “بهترین بازیگر تازه وارد سال" را در مراسم گلدن گلوب دریافت کرد، نوید شروع خوبی برای او بود.

مدل مو‌های دیوید بکهام با ۶۰۰۰ دلار

5

سوپراستار بازنشسته دنیای فوتبال و مدل جذاب بریتانیایی، به دلیل قرارداد‌های تجاری با محصولات کرم مو Brylcreem مو‌های بلوند سمبیک خود را باید به خوبی کوتاه کرده و فرم می‌داد. اولین کرم مو برای شکل دادن به مو‌های یک آقای نجیب زاده به دهه ۱۹۲۰ برمی گردد و این شرکت نیاز به یک چهره مدرن و اسپرت برای تبلیغات محصولات خود داشت. دیوید بکهام نیز به عنوان مدل باید مو‌های بسیار زیبایی داشته باشد و به همین منظور ۶۰۰۰ دلار هزینه موهایش کرد.

بورلی لاتیو ۱۶۰۰۰ دلار

6

مو‌های بورلی نیاز به مراقبت و دقت زیاد داشت، بنابراین استایلسیت مو مشهور استوارت فیلیپس این کار را برای او انجام داد. بورلی برای این مراقبت ویژه، مبلغ گزاف ۱۶۰۰۰ دلار پرداخت کرد. به گزارش پرشین وی اگرچه خدمات مو تنها سرویسی نبود که بورلی در این سالن زیبایی در لندن دریافت کرد، بلکه او خدماتی از جمله یک ناهار، ماساژ گرانقیمت، خدمات اسپا و همچنین سواری با لیموزین به مقصد را دریافت کرد.

جان پائول دیجوریا ۴۰،۰۰۰ دلار

7

مشهور بود که موسس شرکت سیستم‌های جان پائول میچل مراقبت بسیار زیادی از مو‌های دم اسبی سمبلیک خود می‌کند، ولی او در اقدامی شوک برانگیز در سال ۲۰۰۵ دم اسبی مشهور خود را به دست لیزا گیبسون که یکی از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی بود کوتاه کرد. گفته می‌شود جان پائول دیجوریا ثروتی بالغ بر ۴ بیلیون دلار دارد، او نه تنها مبلغ بسیار گزافی پرداخت کرد، بلکه برای کمک به خیریه صلیب سرخ بین المللی برای قربانیان تسونامی در آسیا، موهایش را نیز کوتاه کرد.

مدل مو‌های آن هاتوی با ۸ میلیون دلار

8]

این بازیگر مشهور برای بازی در نقش فانتین در فیلم “بینوایان" موهایش را کوتاه کرد، تام هوپر کارگردان فیلم، از او درخواست کرد تا با تغییر موهایش به شخصیت فیلم ببیشتر شبیه شود. همکار بازیگر او نیکولا اسلون برای کوتاه کردن مو‌های بلند آن انتخاب شد. گرچه سرنوشت او همانند بیچارگی فانتین نبود و به عنوان غرامت کوتاه کردن موهایش، به او مبلغ ۸ میلیون دلار پرداخت شد.

 

ریحانا جنیفر لوپز مدلینگ آن هاتاوی مدل مو دیوید بکهام فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین