کد خبر: 42578 A

۱۰ سلبریتی که وارد صنعت زیبایی و آرایش شدند

۱۰ سلبریتی که وارد صنعت زیبایی و آرایش شدند

این ۱۰ سلبریتی عشق به میکاپ و لوازم آرایشی را به یک تجارت موفق مبدل کرده‌اند.

ایران آرت: تابستان امسال میلی بابی براون و لیدی گاگا اعلام کردند که در حال پرده‌برداری از برند زیبایی خودشان هستند؛ براون برند Florence by Mills و گاگا برند Haus Laboratories را تاسیس کرد.

به گزارش روزیاتو، در این مطلب، می‌خواهیم بگوییم این دو سلبریتی مشهور اولین سلبریتی‌هایی نیستند که وارد بازی محصولات زیبایی و لوازم آرایشی شده‌اند. ما در اینجا فهرستی شامل ۱۰ سلبریتی را تهیه کرده‌ایم که وارد صنعت زیبایی و آرایش شده‌اند و در این راه به موفقیت و ثروت چشمگیری رسیده‌اند.

میلی بابی براون با برند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست Florence by Mills

میلی بابی براون

براون در ۲۰ آگوست امسال در صفحه اینستاگرام خود از برند فلورانس پرده‌برداری کرد. او این حرفه را عشق زندگی‌اش نامید و اعتراف کرد دو سال است ایده تاسیس برند زیبایی را در خفا نگه داشته است.

نام این برند از جد مادری براون (فلورانس) گرفته شده و بیش از ۱۰ محصول شامل ماسک، فیس میست، ژل ابرو، کانسیلر و محلول شست‌وشوی صورت را شامل می‌شود.

لیدی گاگا با برند زیبایی Haus Laboratories

لیدی گاگا

طرفداران گاگا تاسیس این برند را از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌کردند اما هنرپیشه فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) در نهایت تایید کرد که خط تولید لوازم آرایشی HausLaboratories را راه‌اندازی کرده و محصولاتش آماده سفارش هستند. مشتریان و طرفداران برند لیدی گاگا می‌توانند برای خرید محصولات تنها از طریق وب سایت آمازون اقدام کنند.

ریحانا با برند Fenty Beauty

ریحانا

نام برند Fenty Beauty از نام فامیل خود ریحانا گرفته شده است. بخشی از چیزی که ریحانا را مبدل به ثروتمندترین موزیسین زن دنیا کرده همین برند فنتی بیوتی است. خط تولید کامل فاندیشن و کانسیلر ریحانا با ۴۰ تا ۵۰ تون رنگ مختلف بسیار مورد توجه رسانه‌ها واقع شده و توانست در سال ۲۰۱۷ توسط مجله تایم «اختراع برتر سال» نام گیرد.

آیمن با برند آرایشی Iman Cosmetics

4

جامع و کامل بودن در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی هنوز هم یک مشکل محسوب می‌شود. بسیاری از برندها به دلیل نداشتن مجموعه سایه‌های متنوع و کافی از فاندیشن مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل است که آیمن در این جامعه پیشگام است. او برند Iman Cosmetics را در سال ۱۹۹۴ مخصوص افرادی تاسیس کرد که رنگین پوست هستند. این برند ۱۶ تون مختلف فاندیشن ارائه می‌دهد که با وجود زیاد نبودن تعداد آن در مقایسه با خطوط تولید بزرگتری که سه تا چهار تون برای رنگ‌های تیره‌تر اختصاص می‌دهند، برگ برنده را در دست دارد.

خط تولید او فقط به فاندیشن بسنده نمی‌کند و محصولات متنوع زیادی دارد. در محصولات این برند می‌توانید هر چه می‌خواهید بیابید.

کایلی جنر با برند Kylie Cosmetics

کایلی جنر

موفقیت کایلی جنر با برند Kylie Cosmetics  توانست او را به یک میلیاردر مبدل کند. بخشی از چیزی که جنر را مبدل به جوان‌ترین میلیاردر خودساخته کرد، برند Kylie Cosmetics با ارزش ۳۶۰ میلیون دلاری بود. او ۱۰۰ درصد سهام شرکتش را در اختیار دارد.

مشهورترین خط تولید لوارم آرایشی او رژ لب‌ است اما کایلی محصولاتمتنوع دیگری نیز می‌فروشد. این برند سایه چشم، هایلایتر، خط چشم و چند محصول آرایشی دیگر نیز دارد.

کیم کارداشیان وست با برند KKW Beauty

کیم کارداشیان

خواهر کایلی، کیم کارداشیان وست، هم وارد صنعت زیبایی شده و برند KKW Beauty را تاسیس کرده است. او یکی از سرمایه‌گذاران Kardashian West است که هم اکنون خط تولید عطر، اسکیم، گن و اپلیکشن اختصاصی خود را دارد.

برند KKW Beauty محصولات مشابهی با برند خواهرش کایلی دارد و هر دو اغلب نسخه‌هایی محدود از برخی محصولات را با برند KKW x Kylie عرضه می‌کنند.

کت وان دی با برند زیبایی Kat Von D Beauty

5

امروز، کت وان دی را در وهله اول برای برند لوازم آرایشش یعنی Kat Von D Beautyشناخته می‌شود اما او سابقا در حرفه قبلی خود به عنوان یک هنرمند تتوکار حرفه‌ای بسیار شهرت داشت.

وان دی اولین بار با Miami Ink و سپس LA Ink به عنوان هنرمند تتوکار در تلویزیون دیده شد. اما او در سال ۲۰۰۸، خط تولید لوازم آرایشی خود را با عنوانKat Von D Beauty  برایفروشگاهSephora ایجاد کرد و هنوز هم به کار خود ادامه می‌دهد.

محصولات کت وان طرفداران پروپا قرصی دارد که شامل رژ لب و خط چشم‌های مایع این برند می‌شود.

جسیکا آلبا با برند Honest Company

جسیکا آلبا

بخشی از ثروت چند میلیون دلاری جسیکا آلبا مربوط به خط تولید زیبایی و آرایشی Honest Company او می‌شود.

شرکت Honest Company در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و با محصولات کاملا غیرسمی شامل پوشک بچه و دستمال مرطوب شیوه‌ای نوین برای والدین جدیدی ارائه می‌کرد که نگران سلامت کودکان و نوزدان خود هستند.

اکنون، برند آلبا به محصولات آرایشی و بهداشتی نیز گسترش یافته است. به گفته وب سایت این برند، برخی از پرفروش‌ترین محصولات آلبا رژ لب مایع، کرم صورت، خط چشم مایع و ریمل چشم هستند.

حتی مگان مارکل، که یک آرایشگر بسیار حرفه‌ای است، قسم می‌خورد که یکی از محصولات برند آنست، Magic Balm، را هم برای استخوان‌های ترقوه و هم پلک و لب‌ استفاده می‌کند.

درو بری‌مور با برند زیباییFlower Beauty 

9

وقتی که بری‌مور برندFlower Beauty  را در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرد، محصولاتش تنها در فروشگاه والمارت قابل دسترسی بودند. به گفته او، از ۶ سالگی پشت میز آرایش می‌نشسته و این شانس را داشته که با اساطیر صنعت زیبایی همکاری کند.

برندFlower Beauty  در سال ۲۰۱۸ بزرگ‌تر از قبل شد زیرا دیگر با برند Ulta شریک شده بود. محصولات آرایشی برند او شامل پالت‌های سایه چشم، ریمل، رژ گونه، لوازمی نظیر فرچه، قلم، برس، کیف لوازم آرایش و خطر تولید عطر و ادکلن می‌شود.

میراندا کر با برند زیبایی Kora Organics

10

میراندا کر مؤسس و مدیرعامل برند زیبایی و محصولات مراقبت از پوست شرکت Kora Organics است.

کر یکی از مشهورترین مدل‌های جهان نیز به شمار می‌رود. بنابراین، علاقه او به محصولات مراقبت از پوست و زیبایی چندان عجیب و دور از ذهن نیست.

او، پس از ۱۸ ماه مطالعه در مورد فلسفه تغذیه و سلامت، در یکی از دانشگاه‌های زادگاهش استرالیا برند Kora Organics را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد. یک دهه بعد، برند کورا هنوز به قوت خودش باقیست و اکنون در امریکا در فروشگاهو وب سایت Sephora به فروش می‌رسد. محصولات این برند از فیس میست، تونر و سروم تا رژ لب و عطر متغیر است.

 

ریحانا لیدی گاگا کیم کارداشیان کایلی جنر جسیکا آلبا سلبریتی میلی بابی براون آیمن
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین