کد خبر: 42092 A

نمایشگاهی از شکلات و مد در پاریس/نمایش لباس‌هایی از جنس شکلات

نمایشگاهی از شکلات و مد در پاریس/نمایش لباس‌هایی از جنس شکلات

دوستداران شکلات در پاریس، پایتخت فرانسه شاهد بی سابقه‌ترین نمایشگاه شکلات بودند که جشن سالگرد "جشن نقره ای" لقب گرفته و با شعار "۲۵ سال شور و شوق" برگزار شد.

ایران آرت، فعالیت‌های نمایشگاه از ۳۰ اکتبر تا ۳ نوامبر در مساحتی ۲۵۰۰ متر مربعی ادامه خواهد داشت و انواع شکلات، شیرینی و دستورالعمل‌های منحصر به فرد خوراکی‌های کاکائویی به نمایش گذاشته می‌شوند.

این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی کشور‌های تولید کننده کاکائو است و ۵۰۰ شرکت کننده از ۶۰ کشور جهان در آن شرکت می‌کنند و پیش بینی می‌شود امسال تعداد بازدیدکنندگان به ۲۵،۰۰۰ نفر برسد. این رویداد فرصتی برای کشف جدیدترین نوآوری‌ها در خلق طعم و مزه شکلات از سوی بزرگترین تولید کنندگان شکلات، شیرینی و بستنی در جهان است.

نمایشگاه شکلات و مد

به گزارش خلیج فارس، مراسم افتتاحیه، نمایشی ترکیبی از دنیای مد و غذا بود، با لباس‌هایی ساخته شده از شکلات که تاریخ شکلات را از زمان کشف کاکائو در پانصد سال پیش تا امرور به نمایش می‌گذاشت.

نمایشگاه شکلات و مد

این نمایشگاه همچنین شماری از فعالیت‌ها و رویداد‌های متمایز را ارائه می‌دهد، برای مثال گوشه‌ای از نمایشگاه به مجسمه‌های شکلاتی اختصاص داده شده و بخشی به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا تجربه آشپزی و چشیدن را با معروف‌ترین سرآشپز‌های بین المللی در سکو‌های این نمایشگاه تجربه کنند، به علاوه کارگاه‌های تولید کیک و شیرینی و قسمت‌های ویژه‌ای که برای کودکان در نظر گرفته شده است، از جمله دیگر بخش‌های نمایشگاه شکلات پاریس به شمار می‌رود.

نمایشگاه شکلات و مد

دوستداران شکلات، در شماری از شهر‌های جهان در نمایشگاه‌های مشابه باز هم با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این نمایشگاه‌ها در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در شهر‌های لیون، بیروت و نیویورک ودر سال ۲۰۲۰ در کره، ژاپن، بلژیک و روسیه برگزار خواهند شد.

 

نمایشگاه شکلات و مد جشن نقره ای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین