کد خبر: 41014 A

ماجرای جالب سوزی هاسلار و لباس‌های متفاوتش/ عکس‌ها

ماجرای جالب سوزی هاسلار و لباس‌های متفاوتش/ عکس‌ها

سوزی هاسلار که یک کارشناس لباس است می‌گوید سال‌ها به خاطر لباس‌های متفاوتی که پوشیده مسخره شده اما هرگز پوشش را تغییر نداده است.

ایران آرت: سوزی هاسلار ۳۶ ساله یک مادر است. او در حال حاضر یک کارشناس لباس و برنده چندین جایزه معتبر در این زمینه است. سوزی اهل "وست ساسکس" است. او با هزاران زن از سراسر جهان همکاری کرده و چنان فعالیتش موفقیت آمیز بوده و سرش شلوغ است که فقط می‌تواند در طول ترم چهار روز در هفته تدریس داشته باشد.

او در مدرسه منزوی و در خود فرو رفته بود و در دوران تحصیلی اش احساس سرخوردگی می‌کرد چرا که در مدرسه همکلاسی هایش او را به خاطر لباس‌هایی که می‌پوشید مسخره می‌کردند.

به گزارش تابناک باتو، او درباره متفاوت بودنش با بقیه دانش آموزان می‌گوید: حتی در دوران ابتدایی هم دوست داشتم متفاوت از دختران دیگر باشم، همیشه دلم می‌خواست تا اکسسوار‌های خاص مو را تجربه کنم، او می‌افزاید در دوران دبیرستان و با روی کار آمدن گروه موسیقی "اسپایس گرلز"، او برای کشف سبک شخصی خود در لباس پوشیدن انگیزه پیدا کرد، چون شعار و هدف این گروه اهمیت دادن و احترام به تفاوت‌ها بود.

داستان کوتاه خانم سوزی از تحقیر تا درخشش در صنعت مد و پوشاک به ما می‌گوید که خوب است بتوانیم به تفاوت‌ها احترام بگذاریم، و آن‌ها را بپذیریم چرا که با همین تفاوت هاست که دنیای ما قشنگ‌تر می‌شود.

​تعدادی از عکس‌های سوزی هاسلار با پوشش‌های متفاوتش را می‌بینید.

3

2

1

0_Susie-Hasler-photo-is-Susies

45

 

 

پوشش لباس استایل سوزی هاسلار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین