کد خبر: 4095 A

سمانه پاکدل به خواهر کارداشیان‌ها پیوست!/عکس

سمانه پاکدل به خواهر کارداشیان‌ها پیوست!/عکس

تب جهانی که فروکش کرده ممکن است دوباره فوران کند...

ایران‌آرت: روز گذشته از کندال جنر، مدل معروف و خواهر ناتنی کارداشیان ها نوشتیم و اینکه علی رغم اینکه مدت‌هاست تب انتشار عکس های بی آرایش فروکش کرده است، همچنان عکس بی آرایشی از خود منتشر می کند. 

تبی که سال گذشته بین زنان معروف ایرانی نیز بالا گرفت و پس از مدتی فرونشست، اما حالا ظاهرا تنها این مدل معروف جهانی نیست که خواهان تداوم این متد است، بلکه سمانه پاکدل، بازیگر سینما نیز عکس بدون آرایش خود را در اینستاگرامش منتشر کرد تا او هم در این باره کنار خانم جنر بنشیند!

چالشی که رگه های فیمنیستی دارد و می گوید زنان فراتر از زیبایی ظاهری به جهت روح انسانی و یا استعداد های درونی باید مورد توجه قرار گیرند؛

هر چند که این اهداف والا در روزهای نخست برای مردم عادی هم هیجان انگیز به نظر می رسید و دستکم به شوق دیدن سلبریتی ها بدون روتوش و آرایش مجذوب این کمپین شدند اما این روزها گویا از دهان افتاده باشد، کمی تا قسمتی از خاطره ها رفته است...

اما هیچ بعید نیست با اصرار چهره های خارجی و البته درونی بار دیگر چنین کمپین هایی داغ شوند و به مد روز بدل شوند.به خصوص که از جمله خانم پاکدل چنین بر می آید که او در پاسخ به درخواست های مخاطبانش تن به انتشار عکس بدون آرایش داده است!

این بازیگر با انتشار این عکس نوشت:

« شب خوش

اینم عکس بدون آرایش

براى همه دوستانى که خیلى براشون مهمه»

1215523_973-1

 

 

کندال جنر سمانه پاکدل عکس بدون آرایش
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین