کد خبر: 40929 A

مانکن درشت‌اندام تاریخ‌ساز شد/ عکس

مانکن درشت‌اندام تاریخ‌ساز شد/ عکس

برند معروف ویکتوریا سیکرت برای نخستین‌بار یک مدل بزرگ‌سایز را برای تبلیغ محصولاتش به استخدام درآورد.

ایران آرت: بعد از سال‌ها انتقاد ازشرکت ویکتوریا سیکرت به خاطر اجتناب از گنجاندن سایزهای متنوع‌تر، این برند لباس اولین مدل سایز ۱۴ خود را معرفی کرد.

در بخشی از همکاری با شرکت لباس زنانه "بلوبلا" مستقر در بریتانیا و بنیان‌گذاشته شده توسط یک خانم، ویکتوریا سیکرت کارزاری تبلیغاتی به راه انداخت و اولین مدل درشت اندام خود، الی تیت-کاتلر را معرفی کرد.

کاتلر در اینستاگرام اعلام کرد به‌عنوان اولین مدل سایز ۱۴ این برند تاریخ‌ساز شده و عکسی از خود در لباس بلوبلا منتشر کرد.

این مدل در توضیح عکس نوشت: "فکر کنم من اولین مدل سایز ۱۴ ویکتوریا سیکرت هستم. به هر صورت بسیار از همکاری با برندی که در نوجوانی ستایشش می‌کردم، خوشحالم. گامی عالی در مسیر درست برای همه اندام‌ها".

ali_tate_cutler-4

به گزارش ایندیپندنت، گرچه این محصول تجاری در گذشته نیز مدل‌های درشت‌اندامی معرفی کرده است، اما خانم کاتلر اولین مدل درشت‌اندام در این سایز است که عکسش به صورت گسترده در کارزار تبلیغاتی و مغازه‌های ویکتوریا سیکرت تبلیغ شده است.

خانم کاتلر در مصاحبه‌ای با ای‌نیوز درباره این فرصت بیشتر توضیح داد: "سایز ۱۴ درواقع سایز میانگین زنان در آمریکا است و به نظر من هم ما باید شاهد حضور بیشتر خانم‌های این سایزی در رسانه‌ها و دنیای مد باشیم چرا که اکثر زنان این سایز هستند. بنابراین ما هم باید تصویری مطابق با واقعیت از آن در برندها و رسانه‌ها ارائه نماییم. درباره ویکتوریا سیکرت باید بگویم خیلی هیجان زده‌ام که تصمیم گرفته‌اند خانمی سایز ۱۴ مانند من را روی دیوارها تبلیغ کنند. احساس می‌کنم آنها نیز قدم در راه درست گذاشته‌ و به مخاطبان خویش گوش فراداده‌اند، مخاطبانی که می‌خواستند زنان متنوع‌تری را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف شاهد باشند".

18f1d4df0049da948544fd3c23d1034a

خانم کاتلر همچنین به این نشریه گفت احساسی "فراواقعی" دارد که در راه‌اندازی خط لباس تولید مشترک دو شرکت حضور داشته و خود را "روی دیوار در کنار برترین ابرمدل‌هایی می‌بیند که از کودکی ایشان را الگوی خویش کرده بود".

به گفته ویکتوریا سیکرت این فعالیت مشترک بازتاب‌ دهنده شعار اخلاقی بلوبلا مبنی بر "عشق به خود، پذیرش خود و قهرمان‌انگاری فردیت" است.

 

مدل مانکن ویکتوریا سیکرت بلوبلا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین