کد خبر: 38732 A

علی اژدرکش مالک دنیلی از ایران شابز می گوید/خبرهای خوب برای آنها که در کیف و کفش به دنبال برند ارجینال هستند

علی اژدرکش مالک دنیلی از ایران شابز می گوید/خبرهای خوب برای آنها که در کیف و کفش به دنبال برند ارجینال هستند

ایران شابز برترین برندهای کیف و کفش را در ایران مال گردهم می آورد.

ایران آرت : ایران شابز نمایشگاه متفاوت کیف و کفش است، علی اژدرکش مالک برند ایتالیایی دنیلی که چندی ست با تولید ارجینال دنیلی در ایران و در منطقه ارس نگاه‌ها را به خود جلب کرده در این باره توضیح می دهد. 

نخستین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی "ایران شابز" به همراه نمایش آثار برتر طراحان پوشاک از 5 تا 8 شهریور در بازار بزرگ ایران "ایران مال" برپا می‌شود.

علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی تهران و رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی درباره جزئیات این رویداد به عطیه پژم گفت: برآنیم از مسیر این رویداد، ارتباط مؤثری میان جامعه طراحان حوزه پوشاک به‌ویژه در حوزه کالاهای ورزشی و بخش تولید برداریم و در ادامه دستاوردهای این بخش را در معرض دید عموم قرار دهیم.

اژدرکش با اشاره به اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم آن‌گونه که باید داشته‌های خود در این بخش را به معرض نمایش بگذاریم، اظهار داشت: نمایشگاه‌ها تا پیش ‌از این بیشتر دارای سمت‌وسوی مواد اولیه و ترکیبی از آن با آثار برخی تولیدکننده‌ها بودند و به دلیل نواقصی که در بخش محتوایی به‌ویژه حیطه طراحی داشتند، بسیاری از صاحبان برند نمی‌توانستند آن‌گونه که باید از این جریان‌ها بهره‌برداری کنند.

او افزود:علی‌رغم آنکه تبلیغات کافی درباره ظرفیت‌های ما در حوزه طراحی کیف و کفش انجام‌ نشده است، اما با قاطعیت می‌توان گفت در این بخش با کمیت بالایی از طراحان کار بلد مواجه هستیم و بنا داریم تا از مسیر این رویدادها به تقویت داشته‌های موجود بپردازیم.

رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی با تأکید بر اینکه این رویداد تلاش می‌کند گام‌هایی مؤثر در به بلوغ رساندن این هنر صنعت برداشته شود اذعان داشت: بدون شک نخستین بار بهترین بار نیست و نتایجی که از برگزاری این رویداد انتظار می‌رود به‌اندازه یک شروع است، اما تلاش می‌کنیم طراحانی را که تاکنون به شکل سنتی در کارگاه‌ها و کارخانه‌های کیف و کفش و کالاهای ورزشی مشغول به کار بودند به جامعه هدف معرفی کنیم تا آن‌ها هم بتوانند به این بیزینس ورود کرده و در کارگاه‌های تحقیق و توسعه نقش‌آفرینی کنند.

علی اژدرکش

اژدرکش با اشاره به حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه و چین در نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی گفت: البته از این کشورها محصول نهایی در معرض دید عموم قرار نمی‌گیرد و به دلیل برخی قوانین گمرکی، مواد اولیه، طرح و دانش تولید را از این کشورهای مهمان در این نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم.

او در ادامه با اشاره به استقبال گسترده فعالان صنعت کیف، کفش و کالای ورزشی برای حضور در این رویداد بیان کرد: علاقه‌مندان تا 22 مردادماه فرصت دارند تا برای شرکت در این نمایشگاه اعلام حضور کنند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حضور حامیان مالی، کمترین هزینه ممکن از داوطلبان حضور در نمایشگاه دریافت شود.

 

علی اژدرکش کفش دنیلی برند دنیلی
نظرات خوانندگان
  • اینجانی دوجفت بوت خریدارکردم ازفروشگاه پاساژ سانا دراندرزگو که متاسفانه زیریکی ازبوتها بطورکامل جداشده وقابل استفاده نیست خواستم بگم که شماکه یک برندبه نام راتولیدمیکنید دقت لازم راداشته باشیدودرضمن چه راه کاری برای ترمیم کفش فوق ارائه میفرمایید

  • خانم محمدی
    پاسخ

    سلام من میخاستم باصاحب این برندکفش صحبت کنم
    سوالی درموردبدقولی یکی ازکارشناسان برای کسی نفرستید خودتونو معرفی کنید بعدصحبت کنید.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین