کد خبر: 3753 A

بررسی چهار تیپ‌ و استایل جذاب بازیگران ایرانی

کدام جذاب‌ترند؟ ترانه و شاکردوست یا این مادر و دختر خوشتیپ؟!

کدام جذاب‌ترند؟ ترانه و شاکردوست یا این مادر و دختر خوشتیپ؟!

هرکسی باید استایل شخصی اش را بسازد. مثل عطری که استفاده می‌کنی یا مثل برند ساعتی که دوست داری و هر روز نباید تغییرش بدهی

ایران آرت: سه عکس از استایل چهار بازیگر را سه طراح لباس در سایت مدآنلاین نقد و بررسی کرده‌اند که با هم می‌خوانیم.

 

الناز شاکردوست؛ سبز ارتشی، سیلوئت آزاد

آزاده عسگری: با توجه به سبک پوشش الناز شاکردوست در مراسم‌های گذشته، شیک‌پوشی و خوش‌استایلی او، امری کاملاً اثبات‌شده است.

ترکیب سبک مینیمال با رنگ Military (سبز ارتشی) انتخابی مناسب بوده است. علاوه بر این، سیلوئت آزاد، عدم  تقارن در طراحی و ست مانتو و شلوار  که از سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته، مناسب برای مراسم عصر تابستانی است. انتخاب شال مشکی هماهنگ‌شده با کیف و کفش و بند چرم ساعت کارتیه او  و حتی زیپ روی لباس همراه با تاچ قرمزی که در استایل او دیده می‌شود، انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود. اکسسوری‌های ظریف او، این استایل را کامل کرده است.

 

لیلا حاتمی و زهرا خوشکام؛ مادر بهتر از دختر آمد پدید!

مینو پدرام: به طور کلی استایل هر فرد مبتنی بر دو اصل مهم است: مورد اول اینکه شخص، متناسب با فضا ومحیط و مناسبت استایلش را انتخاب کند و مورد دیگر این است که استایلش معرف هویت و جایگاه او باشد. درباره این عکس باید گفت یکی از لباس‌ها رسمی‌تر و ابریشمی است و یکی حالت سادگی دارد و راحتتر است. نکته مثبت این است که خوشکام با توجه به سن، با اینکه رنگ‌های شاد پوشیده ولی نه تنها زننده نیست بلکه بسیار خوشایند است و حس خوبی را القا می‌کند. متاسفانه برخی تصور میکنند وقتی پا به سن می‌گذارند، پوشیدن لباس با محدودیتهایی همراه است، اما این استایل به ما می آموزد که میتوان آراسته و در عین حال سن وسالدار بود.

 

ترانه علی‌دوستی؛ مجهز به استایل شخصی

فرشته ضرغامی مهر: به نظرمن استایل ترانه علیدوستی، کمی کلاسیک به نظر میرسد، ولی مثل همیشه شیک و ساده است. به خصوص اینکه او بلد است همیشه تناسبی بین پوشش و چهره اش پیدا کند. به نظر من، ترانه این اصل را خوب بلد است: هرچه مد روز میگوید لزوماً متناسب با ما نیست؛ هرکسی باید استایل شخصی اش را بسازد. مثل عطری که استفاده می‌کنی یا مثل برند ساعتی که دوست داری و هر روز نباید تغییرش بدهی، تنها میتوانی نشانه هایی از مد جدید رو به آن بیافزایی.

 

لیلا حاتمی الناز شاکردوست ترانه علیدوستی زهرا خوشکام
نظرات خوانندگان
  • م.ادیب
    پاسخ

    اینا چون شناخته شده هستن موردارزیابی قرارگرفته وآدم فکر میکنه مثلا" خوش تیپ هستن، درصورتیکه آدمای عادی بسیارزیادی هرروز درخیابون میبینیم که بسیار بسیار از اینا خوش تیپ تر و برازنده تر وشیک پوش تر هستن.اگر راست میگین از چند نفرآدم عادی شیک پوش هم تصاویری منتشر کنین وبا اینا مقایسه کنین.!

  • یک ایرانی
    پاسخ

    به نظرمن هیچکدام خوشتیپ و شیکپوش نیستند چون این آدما با معیارهای شخصی من همخوانی ندارن و من افرادی رو ترجیح میدم که از نظر ظاهری لباس هاشون پوشیده تر و حجابشون کاملتر باشه چون ما باید جوابگوی خون شهدا باشیم و من سلیقه ام اینگونه شکل ظاهری رو نمی پسنده قصد جسارت ندارم زیرا خانمها هرچه ساده تر و آراسته تر لباس بپوشن در نظرمن عامی زیباترن و من نظرمو اینجا نوشتم

  • ناشناس
    پاسخ

    ترانه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین