کد خبر: 37285 A

مردان دیور به صحنه مد آمدند/ رونمایی از کالکشن ۲۰۲۰

مردان دیور به صحنه مد آمدند/ رونمایی از کالکشن ۲۰۲۰

برند دیور با همکاری با برند ریمووا کلکسیون جدید لباس و کیف خود را معرفی کرد.

ایران آرت: شوی کلکسیون مردانه دیور برای بهار و تابستان ۲۰۲۰ قطعا یکی از بهترین و برجسته ترین شو لباس‌های مردانه در پاریس است که تاکنون برگزار شده است. چیزی که به جذابیت و اهمیت این شو افزود، حضور کیف ‌ای هیجان انگیزی است که نتیجه یک همکاری مشترک است. 

دیور برای کلکسیون فصل بهار و تابستان سال آیند وارد یک همکاری جدید با برند ریمووا، تولید کننده چمدان های لوکس آلمانی شده است. این شرکت به خاطر چمدان های آلومینیومی بزرگ خود بسیار شناخته شده که در این کلکسیون ما شاهد فرم ها و سایز های غیر معمول نظیر کوله پشتی، کیف کمری و کیف های ضربدری از این برند هستیم.

در حقیقت نتیجه همکاری دیور و ریمووا تبدیل چمدان های مسافرتی به کیف های روزانه و دستی است.

5

به گزارش منودلیار، نادیده گرفتن این همکاری غیر ممکن است؛ دیور در شوی کلکسیون مردانه به همراه کیف های ریمووا، این همکاری را در پاریس جشن گرفت. کیف هایی که در مدل ها و رنگ ها و کاربرد های مختلف طراحی شده بودند و یک گام و چالش بزرگ برای شرکتی که تاکنون با چمدان های مسافرتی مکعبی در سر تا سر دنیا شناخته شده است، بود.

شکل و فرم کیف ها و کوله پشتی ها از محدوده چرخ دستی کابین به یک چمدان کوچک در اندازه کلاچ تا کیف میکرو، تنوع داشت و خبری از شکل های کلاسیکی که از ریمووا می شناسیم، نبود.

بر روی برخی از کیف ها و کوله پشتی ها، طرح سنتی دیور (تشکیل شده از حروف این برند) چاپ شده بود که در نگاه اول اصلا قابل تشخیص نبود ولی در عین حال زیبایی خاصی را به آن ها داده بود.

3

این اولین همکاری برند ریمووا با یک برند تجاری دیگر نیست، برای مثال در سال ۲۰۱۸، ریمووا یک همکاری با برند تجاری اسکیت و استایل خیابانی "سوپریم" و یک همکاری با برند "آف وایت" داشته است و با تماشای همکاری های قبلی این برند به این نتیجه می رسیم که فرم و ماهیت اصلی این چمدان ها هیچ تغییری نکرده است. 

در حقیقت ایده اصلی این طراح، ساخت چیز های کوچک بود که علاوه بر سفر در زندگی روزمره نیز کاربردی باشند و بتوان از آن ها استفاده کرد.

هم چنین اگر در کلکسیون، طراحی کیفی در سایز و اندازه چمدان مد نظر باشد، کیم جونز، مدیر هنری دیور مردانه، در طراحی آن ها بر ماهیت سفر تمرکز کرده است. او در مصاحبه با ووگ آمریکا گفته: " از آن جایی که من همیشه در سفر هستم، قسمت های کاربردی را در نظر گرفتم که همزمان استفاده از آن ها را هم آسان می کند. من در این جا فقط به چمدان ها اشاره نمی کنم بلکه منظور چیز هایی است که من در جا های مختلف و موقعیت های متفاوت استفاده کردم. برای مثال کلاچ های کوچک یا کیف دستی های کوچک در این مجموعه می توانند به عنوان کیف ساعت، جعبه جواهرات یا حتی کیف پاسپورت و تلفن همراه به کار برده شوند."

4

برند لوکس چمدان از کلن آلمان، در ابتدای سال ۲۰۱۷ توسط "LVMH" خریداری شد و از آن زمان تاکنون به طور مشترک توسط الکساندر آرنولت، پسر مالک "LVMH" و دیتر مورزک، نوه بنیانگذار شرکت ریمووا، اداره می شود.

برای ایجاد این کلکسیون جذاب، آرنولت در یک ارتباط صمیمی و دوستانه با کیم جونز همکاری کرده است.

2

لباس دیور مدل مانکن کیف پوشاک ریمووا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین