کد خبر: 36966 A

جوایز اسکار عطر اهدا شد/ تام فورد چهره شاخص سال

جوایز اسکار عطر اهدا شد/ تام فورد چهره شاخص سال

مراسم TFF awards برگزار و بهترین عطرها و عطارهای سال معرفی شدند.

ایران آرت: بهترین عطر سال کدام است؟! محبوبترین عطر سال چطور؟ بهترین عطار سال کیست؟ شاید این عبارات کمی عجیب به نظر برسد ولی حقیقت دارد. بنابر گزارش مجله مدوپیا، پنجم ژوئن روز برگزاری رویداد هیجان‌انگیز و خوشبو The Fragrance Foundation بود. این ایونت هر سال برگزار می‌شود و به مراسم اسکار عطر معروف است. امسال نیز از بین عطرها و عطارهای پرافتخار سال گذشته بهترین‌ها انتخاب شدند.

تام فورد؛ چهره شاخص امسال

تام فورد، طراح مد مشهور به‌عنوان چهره شاخص امسال در این رویداد حضور داشت. چهره شاخص سال گذشته نیز "آن گاتلیب" بود.

BFA_28250_3625205

عطار سال

دامینیک راپیون را می‌شناسید؟ او خالق بسیاری از عطرهای پرطرف دار از جمله لا ویه بل از برند لنکوم، الین از موگلر، یوفوریا از کلوین کلین، فلاور بامب از ویکتوریا اند رولف و... است. دامینیک، نابغه عطر، برای برندهای زیادی مثل ژیوادان، بادی شاپ، موگلر، ژیوانشی و... کار کرده است. او امسال جایزه عطار سال را از آن خود کرد.

Michelle-Pfeiffer_-2019-Fragrance-Foundation-Awards-03-620x890

عطر منتخب مردانه (انتخاب مصرف‌کننده)

عطر محبوب lucky) one million) این عنوان را از آن خود کرد. این عطر که از برند paco rabanne است، ورژن جدید همان عطر مشهور وان میلین سال 2008 است که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. این عطر با غلظت ادتویلت و حجم صد میل، رایحه‌ای چوبی دارد. در نت ابتدایی آن از انواع مرکبات استفاده شده و در قلب این رایحه، فندق، چوب کشمیر، صدر، عسل و شکوفه‌های پرتغال به کار رفته است.

شیک‌ترین بوی مردانه سال (انتخاب هیئت داوران)

ادوپرفیوم جادویی برند دیور که در ایران هم یکی از محبوب‌ترین عطرهاست توانست این عنوان را از آن خود کند. "سواژ دیور" که رایحه‌ای تند و خنک دارد، برای اکثر گروه‌های سنی مناسب است و رایحه‌ای جذاب و اغواکننده دارد. 

Henry-Golding-Fragrance-Foundation-Awards-Red-Carpet-Fashion-Tom-Ford-Tom-Lorenzo-Site-1

عطر منتخب زنانه (انتخاب مصرف‌کننده)

جایزه این عنوان هم به یکی از محبوب‌ترین عطرها رسید. tease rebel از برند ویکتوریا سیکرت توانست عنوان بهترین عطر مردمی سال را به دست آورد. این عطر در غلظت ادوپرفیوم و با رایحه‌ای گلی تولید شده است.

Hilary-Rhoda_-2019-Fragrance-Foundation-Awards-05-620x904

bebe-rexha-2019-fragrance-foundation-awards-in-nyc-3-696x1044

henry-golding-wife-liv-lo-couple-up-at-fragrance-foundation-awards-2019-24

 

پوشش لباس تام فورد عطر اسکار عطر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین