کد خبر: 34823 A

مدل محجبه در رویای کویر/ عکس‌ها

مدل محجبه در رویای کویر/ عکس‌ها

نمایشگاه مد معاصر اسلامی در فرانکفورت آغاز شده و به طور همزمان طراحان مد اسلامی در سراسر دنیا از کلکسیون‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.

ایران آرت: رشید باغزی‌باغلیش طراح لباس مشهور ترکیه‌ای همزمان با برگزاری نمایشگاه "مد معاصر اسلامی" از کلکسیون جدید خود با نام "کلکسیون رویای کویر" رونمایی کرد. این مجموعه لباس که اکنون در وب‌سایت بازغی‌باغلیش عرضه شده، در نمایشگاه مد معاصر اسلامی در فرانفکورت نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

"مد معاصر اسلامی" عنوان اولین نمایشگاه مد اسلامی در جهان است که سال گذشته، به ابتکار مکس هولاین، مدیر اتریشی الاصل مرکز موزه هنرهای زیبا سانفرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا افتتاح شد و در حال حاضر در اولین ایستگاه اروپایی، مهمان موزه هنرهای کاربردی فرانکفورت شده است.

برای انتخاب طرح‌ها، مسئولان موزه سانفرانسیسکو بر روی کار طراحانی از خاورمیانه، مالزی، اندونزی، اروپا و ایالات متحده متمرکز شدند. نمایشگاه مد معاصر مسلمانان، شباهت‌های پوشش زنان مسلمان جهان را در کنار ویژگی‌های پوشش هر منطقه نشان می‌دهد. این نمایشگاه در واقع تصویری از مد معاصر اسلامی در جهان است و ابعاد اجتماعی، مذهبی و سیاسی زندگی مسلمانان را نیز نشان می‌دهد.

با بیش از ۱.۸ میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان، طبیعی است که سبک‌های متنوعی برای لباس‌های اسلامی وجود داشته باشد. با این حال، غربی‌ها بر این تصور هستند که تمام زنان مسلمان لباس‌هایی یک شکل به تن دارند. بنابراین به اعتقاد بسیاری، وجود چنین نمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است و سانفرانسیسکو و فرانکفورت به دلیل تنوع فرهنگی و قومی، مکان مناسبی برای برگزاری آن هستند.

در ادامه تصاویری از کلکسیون "رویای کویر" رشید باغزی‌باغلیش که در نمایشگاه مد اسلامی فرانکفورت ارائه شده است را می‌بینید. 


RBB1003-Ruffled-Sequin-Detailed-Evening-Gown-1-1000x1600 (1)

RBB1003-Ruffled-Sequin-Detailed-Evening-Gown-2-1000x1600 (1)

RBB1003-Ruffled-Sequin-Detailed-Evening-Gown-3-1000x1600

RBB1003-Ruffled-Sequin-Detailed-Evening-Gown-4-1000x1600

RBB1003-Ruffled-Sequin-Detailed-Evening-Gown-6-1000x1600

مدل مانکن مد اسلامی رشید باغزی باغلیش مد معاصر اسلامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین