کد خبر: 33812 A

ببینید: عجیب‌ترین فشن‌شو هفته مد پاریس/ دختران اسکیت‌باز سوژه شدند

ببینید: عجیب‌ترین فشن‌شو هفته مد پاریس/ دختران اسکیت‌باز سوژه شدند

آندریاس کرونتالر در پایان فشن‌شوی خود در هفته مد پاریس با همسر 77 ساله‌اش روی صحنه آمد.

ایران آرت: آندریاس کرونتالر (Andreas kronthaler) که بیش تر به طراحی سبک پانک معروف است این بار در هفته مد پاریس (بهار/تابستان ۲۰۱۹) کت واکی متفاوت و عجیب را برگزار کرد که دورنمایه ورزشی داشت. خود آندریاز ورزشکار تیراندازی المپیک بوده است این کت واک او نیز الهام گرفته از دختران اسکیت باز در کابل بود.

با شروع اجرا مدل های زن و مرد که اندامی ورزشکار داشتند و قوی هیکل بودند، یک به یک با اسکیت بورد روی صحنه آمدند.

به گزارش منودلیار، در این کت واک سرگرم کننده و هیجان انگیز چیزهای عجیب و غریب زیاد به چشم می خورد. از روسری و کلاه گیس های بزرگ و رنگی گرفته تا آن پیراهنی که به دورش یک سینی فنجان قرار گرفته بود.

KIM_1590

آندریاس می گوید منبع الهام او برای این مجموعه علاوه بر دختران اسکیت باز، کاتالوگ مبلمانی بود که در هتل "ریتز" به حراجی گذاشته شده اند؛ البته با دیدن مانکنی که کلاهی به شکل صندلی بر سرش گذاشته بودند خیلی این منابع الهام دور از ذهن و غیر قابل حدس نبود. تقریبا می توان گفت همه چیز در این مجموعه اغراق شده بود مانند سایز لباس ها، برجستگی های بدن، لژ کفش ها، اکسسوری های استفاده شده و حتی طراحی صحنه.

KIM_0823

 

در آخر این اجرا نیز آندریاس کرونتالر با اسکوتر به روی صحنه آمد. همسر او "وی وین وست وود" (Vivienne Westwood) که از دو سال قبل با کرونتالر شریک تجاری هم شده بودند، در ردیف اول این کت واک نشسته بود و با پایان مراسم در کنار همسرش روی صحنه آمد.

KIM_1177

KIM_0732

فشن شو هفته مد پاریس فشن شو دیور آندریاس کرونتالر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین